Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpte GEOW idag :dribble:

 

berre fått testa singleplayer så vidt.

mangler berre gold abonnemnet :blush:

 

jaja, har 48t trial, så blir kansje med ein av dagene elle til helgo.

 

 

OOPS: GT : x Kvalatad x

7334216[/snapback]

Du har 3 gratis 1måneds gull medlemskap på Xboxen din. ;) Trykk "Join Live!" også lager du 1 gratis Sølv konto så er den gull i 1mnd. Jeg har Brukt opp 2, og har 1 til jeg kan lage.

Brukte dem for USA og JP slik at jeg kunne få Tenchu og Ridge Racer demoen. :tease:

Lenke til kommentar

God Dagen Godtfolk :D

 

Det er Torsdag og jeg er klar for ei ny runde med GeoW online.

Noen som er sugen på å hive seg med?

 

Gamertag: LordShaft NOR

Tid: ca. 19:00

Dato: 23.11.06

 

Tiden ser vi an, med tanke på hvor mange som gidder å stille.

 

Mvh

-Shaft-

 

PS!

For de som ikke har fått det med seg enda. Blir du invitert til en kamp mens den holder på, altså du ikke er med fra "start" vil de andre ikke høre deg. Du vil høre alt det de sier, men vi kan ikke høre deg. Det virker som det er en bug i spillet.

Lenke til kommentar
Om man vil ha minnerike episoder er det bare å skru opp volumet på headsettet på fullt når ShrugZ (Mala) dør. Får noen saftige gloser som alene er nok til å gi spillet 25 års aldersgrense da :!:

7334184[/snapback]

haha, han er ifrå Odda ;)

Dei pratar slikt der, alle bannar og steiker over ein lav sko ;)

 

Ingenting personlig mala, berre kjenner nokre folk der ifrå! hehe :)

Lenke til kommentar
God Dagen Godtfolk  :D

 

Det er Torsdag og jeg er klar for ei ny runde med GeoW online.

Noen som er sugen på å hive seg med?

 

Gamertag: LordShaft NOR

Tid: ca. 19:00

Dato: 23.11.06

 

Tiden ser vi an, med tanke på hvor mange som gidder å stille.

 

Mvh

-Shaft-

 

PS!

For de som ikke har fått det med seg enda. Blir du invitert til en kamp mens den holder på, altså du ikke er med fra "start" vil de andre ikke høre deg. Du vil høre alt det de sier, men vi kan ikke høre deg. Det virker som det er en bug i spillet.

7342603[/snapback]

 

Får håpe jeg kommer innom FØR matchen begynner, da. :thumbup: Var litt kjipt igår. :lol: Jeg hørte deg avogtil, men var nok ingen andre som gjorde det. :no:

Jeg må si, jeg spilte ganske rått igår. :tease: Begynte med granatene slik som LordShaft og jeg eide, uanSETT hvor mange ganger jeg tok megselv med. :cool:

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Litt off topic!

 

Hvis det er noen her som kunne tenke seg å spille Co-oP over xlive så vil jeg mer en gjerne være med!

 

Jeg har enda ikke fått prøvd dette og tror dette kan bli riktig show.

 

Jeg har selv runda hele spillet på Casual og har begynt på Hardcore (klart 1. act)

Samme hvilken vanskelighetsgrad du vil spille.

 

Trenger du hjelp, eller bare vil ha en rappkjæfta, men hyggelig sunnmøring til å ta en del kuler for deg. Send meg gjerne en pm.

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...