Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

GoalFigther hadde jo riktignok en del "oi-der kommer-hele-laget-jeg-gjemmer-meg bak-en-stein-og-kommer-rett-bak-dem" taktikker da som fikk opp scoren hans noen ganger ;)

 

Men så absolutt, han skyter hardt ;)

 

Tror jeg må få opp dampen jeg hvis jeg skal klare og holde følge med alle disse nye ! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw: Etter å ha sett på lillebrutterns spilling (GoalFighter), må jeg si meg imponert (Må få skryte litt av han  ;)).

8013613[/snapback]

Hehe morro det der ja.. Du må bare lære han litt om fairplay.. Han var nemlig litt for glad i granat-tagging for min og noen andre sin del.

 

Ikke veldig festlig når man er alene igjen på laget mot 2-3stk og blir granat-tagget gang på gang. Var en match som brodern din tagget meg 4 av 6runder :nei: Og laget mitt vant ikke en runde. Frustrerende i lengden.

 

Men så hater jeg granat-tagging i det hele tatt da, og spesiellt når det er mange mot 1. Blir bare enda værre når det er det klart beste laget som gjør det.

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Hehe morro det der ja.. Du må bare lære han litt om fairplay.. Han var nemlig litt for glad i granat-tagging for min og noen andre sin del.

 

Ikke veldig festlig når man er alene igjen på laget mot 2-3stk og blir granat-tagget gang på gang. Var en match som brodern din tagget meg 4 av 6runder :nei:  Og laget mitt vant ikke en runde. Frustrerende i lengden.

 

Men så hater jeg granat-tagging i det hele tatt da, og spesiellt når det er mange mot 1. Blir bare enda værre når det er det klart beste laget som gjør det.

8014222[/snapback]

Granat-tagging er noe av det værste jeg vet! Greit nok å bli tagget et par ganger, men om det gjentar seg...! :mad:

 

Men de gangene jeg så på spillingen hans briljerte han med hagla på Canals. Han sa han hadde brukt granatene veldig mye tidligere, og jeg fortalte han om hvor plagsomt det er å bli tagget gang på gang :no: Så jeg tror han skjerper seg på det området. Hehe...

 

Anyways. Er dere gearet for some "Real-time-weapon-change" i kveld? :innocent:

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar
Anyways. Er dere gearet for some "Real-time-weapon-change" i kveld? :innocent:

Jeg bør få være med å spille med deg Lord!! Jeg tror ikke jeg har spilt mer enn en gang med deg :!: Jeg er å se på LIVE fra kl. 21.00 og utover tenker jeg...

 

Et lite hint til den som hoster: Velg "Private match" istede for public, så slipper man slitsomme spillere som f.eks. cowboys/japser/frechies/natzies... :tease:

Lenke til kommentar
slenger inn et ot spm. jeg spiller singel . så er det en sånn "boss" er en sånn "kjeme edderkopp" hvorfodan tar jeg den

 

har disse våpnene pistol,hagle, sniper, 2 granater

8014525[/snapback]

Hvis det er corpseren du tenker på:

skyt den i magen helt til den trekker seg helt tilbake på platformen som er bak den. så skyter du 2(tror det var 2) låser som holder oppe denne platformen slik at de ødelegges. Disse låsene er på bakken foran corpseren.

 

Når du har skutt låsene så detter den ned. Lanceren fungerer ypperlig til å skyte den i magen. Du hører den begynner å skrike som en ungen når du treffer riktig. Best å skyte når den løfter beina.

 

Edit: Ser du skrev at du ikke hadde lanceren. Da tipper jeg pistolen er best å bruke her.

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
slenger inn et ot spm. jeg spiller singel . så er det en sånn "boss" er en sånn "kjeme edderkopp" hvorfodan tar jeg den

 

har disse våpnene pistol,hagle, sniper, 2 granater

8014525[/snapback]

Hvis det er corpseren du tenker på:

skyt den i magen helt til den trekker seg helt tilbake på platformen som er bak den. så skyter du 2(tror det var 2) låser som holder oppe denne platformen slik at de ødelegges. Disse låsene er på bakken foran corpseren.

 

Når du har skutt låsene så detter den ned. Lanceren fungerer ypperlig til å skyte den i magen. Du hører den begynner å skrike som en ungen når du treffer riktig. Best å skyte når den løfter beina.

 

Edit: Ser du skrev at du ikke hadde lanceren. Da tipper jeg pistolen er best å bruke her.

8014558[/snapback]

 

 

ja men jeg har ikke lanceren only hagle og sniper men kan vel prøve:) takk skal du ha

Lenke til kommentar
slenger inn et ot spm. jeg spiller singel . så er det en sånn "boss" er en sånn "kjeme edderkopp" hvorfodan tar jeg den

 

har disse våpnene pistol,hagle, sniper, 2 granater

8014525[/snapback]

Hvis det er corpseren du tenker på:

skyt den i magen helt til den trekker seg helt tilbake på platformen som er bak den. så skyter du 2(tror det var 2) låser som holder oppe denne platformen slik at de ødelegges. Disse låsene er på bakken foran corpseren.

 

Når du har skutt låsene så detter den ned. Lanceren fungerer ypperlig til å skyte den i magen. Du hører den begynner å skrike som en ungen når du treffer riktig. Best å skyte når den løfter beina.

 

Edit: Ser du skrev at du ikke hadde lanceren. Da tipper jeg pistolen er best å bruke her.

8014558[/snapback]

 

 

ja men jeg har ikke lanceren only hagle og sniper men kan vel prøve:) takk skal du ha

8014582[/snapback]

Hehehe se hva jeg skrev i editen min som du faktisk fikk med i quoten din :D

Lenke til kommentar
slenger inn et ot spm. jeg spiller singel . så er det en sånn "boss" er en sånn "kjeme edderkopp" hvorfodan tar jeg den

 

har disse våpnene pistol,hagle, sniper, 2 granater

8014525[/snapback]

Hvis det er corpseren du tenker på:

skyt den i magen helt til den trekker seg helt tilbake på platformen som er bak den. så skyter du 2(tror det var 2) låser som holder oppe denne platformen slik at de ødelegges. Disse låsene er på bakken foran corpseren.

 

Når du har skutt låsene så detter den ned. Lanceren fungerer ypperlig til å skyte den i magen. Du hører den begynner å skrike som en ungen når du treffer riktig. Best å skyte når den løfter beina.

 

Edit: Ser du skrev at du ikke hadde lanceren. Da tipper jeg pistolen er best å bruke her.

8014558[/snapback]

 

 

ja men jeg har ikke lanceren only hagle og sniper men kan vel prøve:) takk skal du ha

8014582[/snapback]

Hehehe se hva jeg skrev i editen min som du faktisk fikk med i quoten din :D

8014591[/snapback]

 

 

ok har den revolver pistolen da går den og eller?

Lenke til kommentar
ok har den revolver pistolen da går den og eller?

8014596[/snapback]

Har ingen ide. Bare testet med lanceren jeg. Husker jeg rett så er det mulig det ligger en lancer oppe til høyre rett før du går ned den lille bakken der corpseren kommer. Kanskje du kan lete etter den.

 

Grunnen til at lanceren er så fin og jeg tror pistolen vil være grei er at de skyter så raskt.

Lenke til kommentar
ok har den revolver pistolen da går den og eller?

8014596[/snapback]

Har ingen ide. Bare testet med lanceren jeg. Husker jeg rett så er det mulig det ligger en lancer oppe til høyre rett før du går ned den lille bakken der corpseren kommer. Kanskje du kan lete etter den.

 

Grunnen til at lanceren er så fin og jeg tror pistolen vil være grei er at de skyter så raskt.

8014644[/snapback]

 

 

ja hvet ! har du tid 2 min så kan du joine hvis det går. så får du sikkert lanceren :)

så tar du han:) haha jeg er smart

Lenke til kommentar
ja hvet ! har du tid 2 min så kan du joine hvis det går. så får du sikkert lanceren :)

så tar du han:) haha jeg er smart

8014647[/snapback]

Jeg er på jobb så det blir nok litt vanskelig dessverre.

 

Vi har kvalitetskontroll av div ting for ett prosjekt som skal startes 1.mars her på jobb så tviler på at sjefen vil la meg ta turen hjem for å hjelpe deg med coop :D

Lenke til kommentar

Hagle fungerer fint på Corpsern.

 

Gå mot han, stå helt inntil beina hans hvis du vil ;)

Når han løfter beina så skyter du ganske enkelt på det som vanligvis blir kalt en mage på edderkopper osv, ganske enkelt og se.

Når du da har skutt 1-2 hagleskudd på magen bynner den å skrike å huie som f.

Da tar du og sikter på munnen dens og fyrer av 1-2hagleskudd, da vil den gå bakover.

 

Når den stopper tar du bare og gjør det samme igjen helt til den står bakerst (enkelt å se når den er bakerst, ettersom den ikke kan gå lenger)

 

Når den står bakerst er det 2 metall-låser på bakken, en til høyre og en til venstre, bare skyt løs med hagla eller hvilket som helst annet våpen til begge er ødelagt...

 

Enjoy the show :)

 

 

 

Må nok si at hagla er det letteste å bruke på han herre her ;)

Lenke til kommentar
Jeg kan vel bli med å sage litt i morgen utover kvelden, selv om jeg er elendig i versus på Gears of War, hehe. Har ikke så mange her på lista, så det er bare å putte meg inn. :)

Lakuspakus.png

Putter deg inn nå jeg.

 

Dere som skal spella i kvæld, ikkje vær redd for tanta di!

Lakus er her for å ta seg av hun!

 

Invites hadde vært kos :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...