Gå til innhold

Playstation 3 på Finn.no


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. 50000  :!:  Lurer på om jeg ikke skal gå inn på qxl og ødel... nei mener by litt på den  :D

 

Hater virkelig folk som dette...

7329097[/snapback]

Det går jo an at en del folk starter å by slik at det bare blir tull. Jeg husker jeg så en auksjon på ebay som endte med $100mill for en PS3 som selger selvsagt ikke fikk.

Lenke til kommentar

Likte spesielt denne seksjonen:

Varen befinner seg i USA og vil bli sendt med FedEx International Priority. Dette er for å sørge for at din Playstation 3 får god forsikring, topp behandling og kan spores fra den sendes til den er fremme i Norge. En prisantydning på denne forsendelsen ligger på ca 1600kr. Dette betales av kjøper. Om vinnerbudet er på over 50 000.00 kr vil frakt betales av sender.

 

Han tror faktisk at noen vil by over 50.000 kroner...

7328917[/snapback]

 

Om du likte den, ta en titt på spørsmål og svar:

...jeg hørte at konsollen ville være bedre utviklet i Mars, og da også til halv pris fra din pris - hva er dine komentarer til dette ?

 

...Med tanke på pris så byr du ikke bare på en Playstation 3, du byr også på privilegiet av å være en av de første i verden som har en. På Ebay selger en ny ps3 for mellom 70.000kr og 100.000kr...

 

Jaha? 100.000 kroner? Hvor finner du den annonsen? Jeg søker og finner de til maks 1500 USD, men som oftest mellom 1100 og 1200 USD..

:whistle:

Lenke til kommentar
Her er en som selger PS3

Annonsen ser ekte ut

Link

 

EssspeN

Selgeren er STEFAN HILT.

 

Jeg sjekket nummeret hans på GuleSider.no da jeg så han het Stefan og kommer fra bergen.

 

Stefan Hilt har blitt dømt for bedrageri og har b.la. vært på TV2 hjelper deg for å ikke ha levert PS2 han hadde solgt eller noe i den duren.

7328752[/snapback]

 

 

hehe, om jeg hadde kjøpt en PS3 av han og han ikke hadde levert den. SÅ hadde jeg garantert omøblert trynet hans.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvordan i allverden har de fått klørne i en konsoll flere måneder før den kommer ut? Og hva i all verden skal man med en konsoll når det ikke finnes noe særlig utvalg av spill til den heller?

 

-Uff, uff tak gud for PC'er...! :cool:

7595016[/snapback]

 

Ikke si at du mente det du sa her? Er det SÅ DUMME medlemmer her på forumet.

Hvis du er litt oppegående så har du kanskje fått med at det er mulig å importere PS3 fra Japan og Usa?

 

Noen ganger så skjønner jeg meg ikke på noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...