Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i forhold..


Gjest Kverulis

Anbefalte innlegg

Gjest Kverulis

Et spørsmål til dere:

 

Hvor lenge ville du holdt ut i et forhold som stadig vekk er et sexløst forhold? og da snakker jeg ikke om pauser på en og to uker.. men måneder av gangen..

 

Det er barn inne i bildet (ikke veldig små).

 

Vær så snill å ikke svare "har dere prøvd det og det" fordi det er prøvd...!! Er bare nyskjerrig på når dere ville sagt nok er nok..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Kverulis
Jeg holdt ut i 2,5 år. gjorde det slutt av andre grunner. Dog ikke barn inn i bildet.

 

Du bør forresten lese rettningslinjene for bruk av gjestefunksjon.

7327854[/snapback]

 

 

Leste de isted og igjen nå.. Mener du at jeg har brutt reglene?

Lenke til kommentar

For å svare på førsteinnlegget.

 

Ikke lenge. Jeg mener at sex faktisk er en av fundamentene i et forhold. Uteblir dette mye over lengre tid, kan det faktisk føre til frustrasjoner både av den ene og den andre sorten som igjen kan slå ut i andre ting.

 

Nå er det klart at ting dempes ned naturlig med årene. Man kan f.eks ikke sammenligne sexlivet etter 3-4 år med dem første ukene hvor man var nyforelska og yr. Når sexen uteblir så mye over så lang tid ville jeg raskt ha konkludert med at noe er galt et eller annet sted. (uten at jeg kjenner hverken til deg, han/hun du er med eller deres situasjon så ikke ta det jeg sier altfor bokstavelig).

Lenke til kommentar

Det er opp til deg, tidsklemma tar mange.

Jeg har oftere sex når jeg f.eks er på ferie borte fra barn, rydding/maling/reparering av hus, jobb, bil og alt annet som sliter på sexlysten.

 

Hvis dette er ett problem for deg, så vil jeg anbefale deg å forsøke å finne grunnen til at det blir så lite sex. Er den andre utbrent, sliten, eller er det andre grunner til at det blir så lite sex.

 

Husk på at i langvarige forhold, så er det svært sjelden at folk har sex veldig ofte. Husker ikke eksakt hvor mye det var, men det finner du sikkert ut hvis du leter litt.

 

Personlig ville jeg sett det litt an. Hvis jeg følte at jeg ble totalt neglisjert og det ikke var noen annen grunn til det enn "jeg har bare ikke lyst" at ungene var store (les 10-15år) at begge tar aktivt del i husrydding, matlaging, kjøring av unger til all slags mulige formål og det ikke skulle ligge noe annet i veien. Så tror jeg ikke det hadde gått så veldig mange sexløse "perioder" på flere måneder før jeg hadde blitt veldig lei.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Du trenger jo ikke å ha sex med partneren din. Sex er ett annet tein på "jeg elsker deg".. MENER JEG!

 

Det er ofte at jeg å typen ikke har sex, pga vi vet hvor mye vi elsker hverandre. Å sex er ikke alt i ett forhold - det er bare en liten del av det!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor lenge jeg ville holdt ut, men jeg hadde i alle fall vært mer tålmodig hvis det var en grunn til det (smerter hos partneren, utbrenthet, for lite tid fra begges side etc), enn om det bare var "jeg har ikke lyst i dag". Det hadde nok også spilt en rolle om de få gangene det faktisk ble noe var dårlige, eller om det var super sex.

Lenke til kommentar

ikke særlig lenge.. har behov liksom.. men kommer jo an på situasjonen, om man skal omgås regelmessig og jeg hadde gått rundt å vært kåt og frustrert uten at det ble noe hadde det ikke gått noe særlig lenger enn 5 6 uker før jeg hadde gått på en smell.. om man ikke ser så mye til hverandre så er det noe annet igjen..

Lenke til kommentar

Du trenger jo ikke å ha sex med partneren din. Sex er ett annet tein på "jeg elsker deg".. MENER JEG!

 

Det er ofte at jeg å typen ikke har sex, pga vi vet hvor mye vi elsker hverandre. Å sex er ikke alt i ett forhold - det er bare en liten del av det!

 

Så du har altså ikke sex fordi du har lyst?

 

Synes litt synd på typen din for å være ærlig, tviler på at han er enig.

Lenke til kommentar

Du trenger jo ikke å ha sex med partneren din. Sex er ett annet tein på "jeg elsker deg".. MENER JEG!

 

Det er ofte at jeg å typen ikke har sex, pga vi vet hvor mye vi elsker hverandre. Å sex er ikke alt i ett forhold - det er bare en liten del av det!

Sorry, men, DUERFULLIDRIT.COM!

 

Sex er noe av det mest naturlige som finnes, og det finnes veldig lite forhold uten et bra sexliv. Jeg synes oppriktig synd i typen din fordi du har denne utrolig forvridde meningen.

Lenke til kommentar

Om sexen er dårlig har jeg ikke noe problem med et sexløst forhold. Mulig jeg er snål på det området, men hele sexlysten dabber veldig av når sexen er dårlig, og da blir det heller ikke noe plagsomt savn.

Om sexen er dårlig går det an å jobbe med det, men venter man for lenge går man som regel lei, og man ser ikke lenger poenget i å prøve. Jeg for min del ville ikke klart å leve i et sexløst forhold. Jeg kan gå uten sex over lengre tid, men jeg vil ikke ha videre lyst til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Sorry, men, DUERFULLIDRIT.COM!

 

Sex er noe av det mest naturlige som finnes, og det finnes veldig lite forhold uten et bra sexliv. Jeg synes oppriktig synd i typen din fordi du har denne utrolig forvridde meningen.

 

Klapp igjen og ro deg ned mortania, du sitter ikke med fasiten innen hele temaet sex bare fordi du tror det selv.

 

Personlig er sex viktig for meg, trengs ikke hver dag i et ordentlig forhold, men et par ganger i uka er å foretrekke :)

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Om sexen er dårlig går det an å jobbe med det, men venter man for lenge går man som regel lei, og man ser ikke lenger poenget i å prøve. Jeg for min del ville ikke klart å leve i et sexløst forhold. Jeg kan gå uten sex over lengre tid, men jeg vil ikke ha videre lyst til det.

 

Jada, man må jobbe med det, men for min del har det ikke vært en så stor nødvendighet at jeg ikke heller kan gå uten sex. Men nå snakker jeg av ganske kortvarig erfaring, da. Ca. 8 måneder. Om det hadde funket på samme måten over lang tid, det kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...