Gå til innhold

hvorfor velge xbox?


C.Q.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det dummeste jeg har hørt.

Microsoft tenker selvfølgelig på penger. Du er vell ikke så naiv å tro at de ble verdens største selskap ved å tilfredstille sine kunder.

Planen er antagelig å skaffe monopol på markedet og deretter tjene penger, som de gjorde på OS-markedet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-15 11:00, skrev BoardkilL:

Quote:


Den 2002-11-15 01:00, skrev corcky:

Helt alvorlig.

Digger Dreamcasten min.

Spill som Shenmue, Sonic, Virtua Tennis+ mange flere.

Synd Sega droppet den. :sad:

Noen som har peil på når Shenmue 2 kommer til xbox?


 

Jeg var dønn seriøs jeg!

DCen er baby'n min. Den har kraft som PS2 omtrent, og en haug med helt SINNSSYKT bra spill!

 

Shenmue, Virtua Tennis, Tennis 2K2, NFL/NBA/NHL 2Kx spilla, HeadHunter, Jet Set Radio, MSR... lista er laaaang.

 

Du har vel Shenmue 2 på DC? det er jo ute det...

 

 

 

Nei, har desverre ikke det.

Har Shenmue (1). Konge spill. Er desverre ingen webshopper som selger Shenmue 2. :sad:

Jeg har altid likt SEGA spillene best, vet ikke hvorfor. (Kanskje fordi de er best? :smile: )

Men som sagt Dreamcast rox.

Soul Calibur er også et meget bra spill.

Lenke til kommentar

Xboxen bruker USB som "basis" for sine kontroller o.l., men du kan ikke koble en USB-kontroll fra din PC direkte på Xboxen, og du kan heller ikke bruke Xbox-kontrollene på PCen. Det er derimot mulig å modifisere tilkoblingene så dette blir mulig, ettersom det tross alt er USB som brukes, bare en properitær form i tilkoblingen.

 

 

/Sondre

http://www.fanms.com

http://www.xbx.no

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-15 14:15, skrev NoLimit_^:

atwindsor: Hadde det ikke vært for PS2 hadde sony gått med et gigantisk underskudd i 2002, så de har ingenting de sku ha sagt mot Microsoft når det kommer til penger, Microsoft vet de taper penger på xbox, men de bryr seg ikke, de vil bare tilfredsstille oss gamere :smile:


 

Bare fordi elektronikk-bransjen er i litt hardt vær og sony ikke raker inn cash akkurat nå, betyr ikke det at de ikke har råd til å tape litt spenn. Gutta har en omsetning på over 50 milliarder dollar i året. I tilegg er det jo veldig mange firmaer som eies av sony.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hum, syntes du grafikken på Xboxen har vært overlegen i forhold til PS2 og Gamecube? Tvert imot har både Gamecube å PS2 vist bedre grafikk en Xbox.

 

Å si at PS2 er noe dritt er hum teit, uten begrunnelse. Det er en grunn til at det selger som det gjør. Det er en grunn til at PS2 selger mest at Gamecube på andre å Xbox på siste.

 

Som de fleste gjør, kjøper de en konsoll etterhvor mange GODE spill den har.

Lenke til kommentar

Rallisport Challenge og Transworld Snowboarding er vel visuelt to av de bedre på konsoll? Og Halo (dritt med 30fps).. Tror da ikke at Splinter Cell og Morrowind blir så ille heller. Også har MGS2: Substance blitt sluppet i usa nå til xbox.. Tror ikke det blir dårligere grafikk enn på ps2. Også er det ikke dårlig grafikk i DOA3. Det er bare teit å si noe sånt..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-15 14:57, skrev CareBear:

Xboxen bruker USB som "basis" for sine kontroller o.l., men du kan ikke koble en USB-kontroll fra din PC direkte på Xboxen, og du kan heller ikke bruke Xbox-kontrollene på PCen. Det er derimot mulig å modifisere tilkoblingene så dette blir mulig, ettersom det tross alt er USB som brukes, bare en properitær form i tilkoblingen.



/Sondre





Fant en adapter fra Xbox-kontakt til usb-plugg på en utenlandsk webshop. Har vært i noen butikker for å høre om dem hadde det, men ingen visste noe. (Hvorfor er jeg ikke overrasket :roll: )

 

Men det er jo rett og slett latterlig og patetisk at xbox ikke har vanlige usb-kontakter når den er basert på pc-teknologo. T.o.m PS2 har usb-kontakt hvor man kan koble til tilbehør fra pc.....

Det er en SYK verden vi lever i !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...