partiside-sjef-PKS Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hei og hå. Har spilt gjennom KOFOR 1 og har lyst til å begynne på nr 2, men så har jeg hørt at den bare finnes til pc - men jeg tror det blir litt kjedelig å spille den på min lille laptop. Er det sant at man kan kjøpe kabel fra laptap til tv? Blir det kornete? TVen min er ganske stor nemlig.
Mikr89 Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei og hå. Har spilt gjennom KOFOR 1 og har lyst til å begynne på nr 2, men så har jeg hørt at den bare finnes til pc - men jeg tror det blir litt kjedelig å spille den på min lille laptop. Er det sant at man kan kjøpe kabel fra laptap til tv? Blir det kornete? TVen min er ganske stor nemlig. 7326892[/snapback] Ja det er sant at det finnes en kabel for det ja.Nei bildet skal ikke bli kornete,har selv en 50" som jeg har gjort dette med. Endret 20. november 2006 av gunnar.,89
-sparks- Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 har pc'en og tv'en din åpning for s-video? da bruker du det. bildet blir ikke kornete, bare litt uklart så det kan være litt vanskelig å lese liten skrift osv...
SverreRatias Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 (endret) har pc'en og tv'en din åpning for s-video? da bruker du det. bildet blir ikke kornete, bare litt uklart så det kan være litt vanskelig å lese liten skrift osv... 7327557[/snapback] kommer ann på om du har HD-Tv eller ikke. Med HD blir det tydelig skrift med vanlig tv blir det litt uklart og ikke godt nok å spille spill på, det er nå min mening Endret 21. november 2006 av SverreRatias
Mikr89 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Kommer litt an på villke inganger du har på tven din da. på min tv bruker jeg dvi kabel med overgang til hdmi gir veldig skarpt og klart bilde.
IMG_123 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 KOmmer vel litt annpå om du har LCD eller plasma skjerm. Er det LCD vil du nok få et veldig fint og klart bilde Jeg testet litt CS på min 42" plasmaskjerm og det funket bra, men det ble litt ufokusert.
Rookie_NO Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 En vanlig TV kjører bare 640x480. Dette gjelder da selvfølgelig kun gamle bilderørs tv'er da. Som en del har nevnt over så har du ulike løsninger til Plasma/LCD tv'er. Anbefaler LCD hvis du KUN skal bruke den til spill/konsoll, plasma for TV signaler og filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå