Gå til innhold

Account til det kjendte spillet Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Skrevet

**DETTE ER HELST RETTET TIL FOLK SOM SPILLER COUNTER-STRIKE**

Jeg kjøpte meg da "Counter-Strike 1 Anthology" i håp om å endelig få spille med vennene mine på nette, ikke bare på LAN.

Dette ble da en skuffelsen, når jeg endelig hadde fått lagt meg accounten, funka ikke CS 1.6, det er dette som er min favoritt, av source og 1.6.

En venn av meg har måttet kjøpe to eller tre forskjellige accounter, før han fikk 1.6, fått source og litt av vært. Så resten av oss har vært opps på hva vi kjøper. Den ene kompisen min har nå funnet ut "Counter-Strike 1 Anthology" funker, så det var jo dette jeg kjøpte, stoler på han her fyren.

Jeg hadde da lagt min account, og skulle instalere spillet (dere som spiller CS vet hvordan dette er) men det stod bare "Pre-Load complete" og prøver jeg å klikke på dettte kommer jeg til reklame, med seffølgelig muligheter for å kjøpe CS over nette. Jeg fikk til source (NOEN VAR ALTSÅ IKKE RETT, DET SKULLE IKKE VÆRE SÅNN), men plutselig i dag når jeg åpnet steam utpå kveldinga, har til og med spilt for bare noen timer siden, kommer samme meldinga opp på source: "Pre-Load complete" og rett til kjøpe mulighet.

Har prøvd å reinstalere steam par ganger, men det vil ikke funke

****Håper dette er godkjendt i katogorien****

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det hjelper hvis du sletter non-steam versjonen. Uansett skal det ikke komme feil spill når du aktiverer i steam, så du må enten ha kjøpt feil eller aktivert feil.

Skrevet
Du kan vel kjøpe kun cs 1.6 på www.steampowered.com som er hjemmesiden til steam...

7327885[/snapback]

Nei, der har du også muligheten til å kjøpe flere spill. :)

Skrevet

Vet jo dette, men jeg har nettopp brukt alle penga mine på nytt headset og tastatur. Og så hadde jeg liksom et gavekort på spaceworld, som jeg måtte bruke snart, så jeg tenkte jo kansje jeg kunne kjøpe der

Skrevet (endret)

Hør med de om de kan bestille det til deg da?

Uansett visst du har lyst på cs er vel ikke en 100lapp så vannskelig å skaffe...

Endret av vargaz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...