Gå til innhold

Divx Streaming & Transoding on Xbox 360


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jupp, har lagt til en mappa med en film i. Om jeg browser via Tversty server kan jeg browse meg frem til filmen.

 

har også fått delt musikkmappa mi...

7375654[/snapback]

 

 

Hadde selv samme problemet, løste seg da jeg restartet serveren... Har du prøvd det?

7379675[/snapback]

 

Restarter serveren etter hver endring, men det hjelper ikke..

 

Har kommet litt lenger i feilsøkingen nå, når jeg går mot http://localhost/"port". får jeg opp filmen osv, men når jeg skal starte filmen stopper MediaServerService-en, dette er på windows 2003. Har også prøvde på min winxp maskin, da brower jeg meg fra pcen gjenneom TVeristy server starter filmen, da drar den opp WMP 11, men filmen starter ikke...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg prøver og prøver, men får ikke til :hrm:

 

Har ikke fått til tidligere iom at dette er første gangen.. Flere som har problemer? kanskje det har noe med updaten og gjøre.

 

edit: Når jeg skriver "regsvr32 flvsplitter.ax" i kjør etter å ha lagt "flvsplitter_20060320.7z" i system32 så dukker denne mld opp..

 

Regsvr32

LoadLibary(flvsplitter.ax) mislykkes - Den angitte modulen ble ikke funnet

Endret av Swedish Killer
Lenke til kommentar

Ja da har eg fått meg einny router og alt ser ut til å fungere, ihvertfall ka musikk streaming angår. Men eg hadde problemer med at videoklipp stoppet etter 1 minutts spilletid?

 

EDIT: Avspilling av tilfeldig anime såg visst ut til å fungere :) MEN, eg får bare opplistet alle filene og ingen mapper sjøl om eg velger å legge inn "folders" i library :hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Jo man KAN det. Bare gå på settings og transcode. Der er det minimum resolution.

 

Og jo man kan sette det til så mye man vil. Poenget da er at den ikke vil bli resizet, da den kan kjøre i sin egen oppløsning.

 

En annen ting er at det er ikke noe "standard" oppløsning for Xvid. Det er den som har kompilert filen som bestemmer dette.

7500110[/snapback]

 

Da er det ikke den jeg mener.

 

Infon er fra forumet til TVersity, og fra en av koderene/admin selv.

 

Kan poste linker etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...