Gå til innhold

Tentamen nok en gang!


4588pkdkrikue5c

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Her sitter jeg å skriver nynorsk tentamen! Snakk om god overvåkning av datamaskinene, eller hva? Er så sinnsykt tåpelig :p

Kvifor i adle dagjar å netjer sga me skrivje nynoregs? Femmeren i boks, eller hva? :thumbup:

Ingen andre som har tentamen idag da? Her går det iallefall ned uendelige liter med cola, boller og sjokolade :p

Følte bare en viss trang til å poste en post! Bare kritiser meg, og kom med gode måter for rettskriving, om noen føler for det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kritiser meg, og kom med gode måter for rettskriving, om noen føler for det :p

7320959[/snapback]

Eg trur det blir kalla førebuing, og er noko du skulle brukt delar av dagen i går på. :)

 

Edit: Jaffe@ For å gjøre forskjellen enda mindre til bokmål kan du bytte ut "me" med "vi".

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar

Stemmer, stemmer.. Forberedning.. Var selvfølgelig tull det der første sitatet, men så veldig mye bedre enn det er jeg ikke :p Sitter forøvrig med stave og rettekontroll samt flere skrivebord. Ett med dere, og ett med stilen jeg skriver.. :p Gøy med svar.. Så slipper jeg å bare spise sjokolade :p

 

Har bytta ut vi med me eg.. :p Men glemmer å bruke det konsekvent!

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på å gjøre det, men tviler sterkt på at læreren min vil forstå det :p Skal derimot argumentere at helsesøsters undervisning burde inngått i kunst og håndtverk undervisningen ... :p

Har forresten nettopp funnet ut at CD-rommen på denne maskinen er defekt, sånn at når jeg trykker på den kommer det en svært irriterende lyd for dem rundt meg! Fantastisk bra, eller hva? Jeg elsker off-topics :D

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Har tenkt litt på å gjøre det, men tviler sterkt på at læreren min vil forstå det :p Skal derimot argumentere at helsesøsters undervisning burde inngått i kunst og håndtverk undervisningen ... :p

Har forresten nettopp funnet ut at CD-rommen på denne maskinen er defekt, sånn at når jeg trykker på den kommer det en svært irriterende lyd for dem rundt meg! Fantastisk bra, eller hva? Jeg elsker off-topics :D

7321113[/snapback]

ta å skriv ferdig stilen din o stikk hjem du ;)

Da kan du sitte her og loke hjemmefra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...