Gå til innhold

Mulige VR: Aquamark, 01 ,05 og 06 med 8800gtx


Anbefalte innlegg

Jaja.. nå er kulden her igjen, og tid for å utnytte de fordelene(?!) vi nordmenn har.. Kaldt som fy, kjipt og rått.. Men, akk så genialt å benche på denne tiden av året..

Jeg og Gogh.. en cascade, 10 kg tørris, ett 88000gtx, en stk noen lunde god X6800, ett P5W64 WS PRO kort fra ASUS litt hell og en garasje som holdt godt under null grader..

 

Vil i denne sammenheng takke til Asus, Komplett.no og Digital Impuls for å gjøre min lidenskap litt enklere å leve ut..

Jeg får ikke 680i kortet til å fungere ordentlig.. vet ikke om det er mine modder, eller om det ganske enkelt er kortet som ikke liker Kentsfield.

Men, resultatet ble iallefall min trofaste X6800 som har vært med meg i noen måneder nå, samt ett av mine 8800GTX, på mitt hjemmesnekra tørrisrør..

Kunne sikkert ha bencha 3D på minst 5,1 med denne prosessoren på nitro, men i dag var dette ikke fokus.. derfor brukte jeg cascaden i stedet..

Og, resultatet er ikke så fjernt.. syns jeg selv da..

 

døm selv.. Har ikke sjekket men mener selv at noen av disse er VR... Fint om noen av dere som henger mye på forumet faktisk kan sjekke dette for meg..

 

 

Først Aquamark:

245900aqua.jpg

 

Så 3D mark 01 (Denne likte jeg godt selv..)

80k3d01.jpg

Validering 01

 

Deretter var jo 05 naturlig..

25k05.jpg

Validering 05

 

 

Og til slutt en runde med 06

1516506.jpg

Validering 06

 

 

Går på med krum rygg og Nitro i morgen... Kan jo bli spennende.. det er mye å hente iallefall på prosessoren... og kanskje 30 Mhz på GPU core ved å kjøre cascade.. men nitro på prosessor vil nok gi mest..

Er relativt fornøyd med kvelden iallefall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser meget lovende ut dette Sturla... men noe er galt med 01 scoren..... ? Du burde hatt ca 83-85000 med den GPU klokken?

7320681[/snapback]

 

Ja.... er kanskje det.. skal tyne den litt på nitro i kveld tenkte jeg.. og kanskje huske å sette driverne på high performance ..... og ikke high quality...

Lenke til kommentar
Ser meget lovende ut dette Sturla... men noe er galt med 01 scoren..... ? Du burde hatt ca 83-85000 med den GPU klokken?

7320681[/snapback]

 

Ja.... er kanskje det.. skal tyne den litt på nitro i kveld tenkte jeg.. og kanskje huske å sette driverne på high performance ..... og ikke high quality...

7321208[/snapback]

 

Det kan nok hjelpe en del ja :)

 

Gl man ! la oss se 85k singel kort!!

Endret av Overklokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...