Gå til innhold

TES: Investere i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sett at det skal gå ann i investere i butikk.

Men hvordan får man til det? Og er det noe lønnsomt?

EDIT; Litt offtopic men gidder ikke å lage en tråd til. :p

Har kjøpt meg hest, black ''husker ikke hva de heter'' men tror det skal være den beste. Blir hesten trent opp når man rir mye? Og kan man kjøpe rystning til hesten uten mod?

Endret av The_Free_Man
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man ivesterer ikke direkte. man gir butikkmannen/damen 500 spenn slik at han / hun kan gi deg 500 mer for ting du selger.

EDIT: du må forresten være lvl 75 i selgeskill om jeg ikke husker helt feil. (er en stund siden jeg har spillt det nå)

Endret av Teodorull
Skrevet (endret)

Har du OOO/Living economy så kan en faktisk invistere i butikker på en annen måte.

Du har 4 nivåer, 500 gull, 1000 gull, 2500 gull og fult partnerskap (4-5000 gull). Så skal det være mulig å gå innom butikken å hente ut din del av overskuddet. Har litt problemer med at ingen av butikkene jeg har invester i har hatt noe overskudd.

Hvis du har OOO/Living economy da, som så mange har.

Endret av Veritas_
Skrevet (endret)

Når du har 75 i merchants så kan du investere 500 gull i en butikk så du kan selge ting til 500 gull mer og når du har 100 i merchants får du en bonus så du kan slege får 500 gull mer i alle butikker du handler.

Endret av oblivion_-__
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Hadde vært smekknice om det var sånn at du kunne kjøpe opp sjappa, også ansette noen til å jobbe der.

Skrevet

Tror AIen skal klare det, men hvis jeg ikke husker helt feil så har bethseda slått av mye av AIen fordi NPCene ble *litt* for selvstendige. Blant annet oppdaget de en skooma-dealer som alltid var død når questet som involverte ham skulle starte, det viste seg at skooma-addictene i nabolaget rett og slett hadde drept og plyndret ham for å få seg et fix :D

Hvordan funker det å investere i butikk? Du gir kjøpmannen 500g, og så øker maksbeløpet han kan gi deg for ting du selger ham. Får du dine 500g tilbake etterpå eller må du sørge for å ha *masse* loot å selge så du går i pluss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...