Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Yngre gutter bare søte ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jentene får pupper før guttene begynner å komme i puberteten sier veldig lite om mental modenhet.

7315628[/snapback]

 

Paris Hilton!

7326692[/snapback]

Paris Hilton har små da :p

 

Hvis en gutt som er litt yngere er maskulin med dritmye muskler blir han fortsatt bare søt da eller kjekk?

Lenke til kommentar
Yngre gutter er jo heite. Så lenge det ikke blir sånn 5 år yngre :p Da er det kanskje litt drøyt, når man er "ungdom"

7332601[/snapback]

Gammel er du? Jeg kan være din yngre gutt!

 

 

Altså; det jeg prøvde å si er at eldre jenter er...eeh...akkurat det SteffyBoy sa de var.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Jeg har alltid følt at jeg og de jeg omgås/"hang" sammen med fra ungdomsskolen og opp til i dag så er det enkelte gutter som trekker veldig ned når det gjelder modenhet, men flertallet er ganske likestilt med jenter. Enkelte hos det motsatte kjønn som såklart også trekker voldsomt ned, men spør du dem så er de mye voksnere enn alle oss andre! :hmm:

Lenke til kommentar
Jenta mi er 4 måneder eldre enn meg, går ett klassetrinn over meg (jeg i 2.-klasse, hun i 3.-klasse), og vi har vært sammen i nesten 7 måneder nå. Det er ett av mange eksempler på at gutter ikke alltid trenger å være eldre...

7324369[/snapback]

Nå er dere virkelig klin samme alder.

7327033[/snapback]

Stor forskjell er det ikke, det er sant, men hun er fortsatt eldre enn meg, og hun går fortsatt en klasse over meg. Det trenger ikke være større forskjell mellom trådstarter og hans utkårede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...