Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Yngre gutter bare søte ?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Liker en jente som er ett år eldre, jeg er 17, hun er 18.

Jeg blir 18 tidlig på året, i februar, om det har noe å si.

 

Uansett, hva syntes dere jenter om mindreårige gutter ?

At vi er "søte", da men at det ikke kan bli noe annet enn vennskap?

 

Det er slik jeg ser det ihvertfall, at alle eldre jenter kun syntes gutta er søte. Å, han er så søøt.

istedenfor, "Åå.. han er lite kjekk!"

 

Er søt det samme, altså en unnskyldning for å si kjekk men fordi han er mindreårig blir det "teit" å si ?

 

Jeg regner med at de fleste skjønner poenget mitt, i mitt ungdomsmiljø pleier det å være litt uvanlig at en jente er eldre. Men derimot helt vanlig at en gutt er eldre.

 

Hvordan er det med dere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er gutt...men, jeg har nå en søster på 22 som sier at det er mange kjekke gutter som er yngre...og det har a sagt siden før a blei 20 :p Det med alder...at man bare er søt fordi man er yngre virker idiotisk for meg egentlig. Jeg har ikke inntrykk av at det er sånn, har ved flere anledninger hørt ting som motsier dét. Skal det gå på sånt mener jeg det ikke er no å ta vare på. Personlighet er tingen som gjelder for meg. Både hos den jeg skal like, og hva den jeg liker mener selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tror mange jenter syns yngre gutter er kjekke, men styrer unna litt pga vedtatte "sannheter" i samfunnet om at det er gutter som skal ha yngre kjærester, og ikke jenter. Du får bare bevise at folk har feil ;)

Lenke til kommentar
Øyh! Jeg var (og er fortsatt) yngre enn dama da vi ble sammen, nå har vi vært sammen i 3 år, er forlova og samboere... Men det er stor forskjell på guttene da, noen er modne (*kremt* :p) og noen ikke fullt så modne (ref. trådstarter :p *mobbe*) ;)

7314801[/snapback]

 

Hehe og noen er større eller mindre enn andre..... :dribble::dribble:

 

Neida..til saken.....alder er relativt, det er hvordan man faktisk er/oppfører seg som er avgjørende for om man passer sammen....

 

Det man skal tenke på i en setting med stor aldersforskjell, er om den vil gi utslag i modenhet i forskjellige nivåer, hvorpå den ene føler seg ferdig med den delen av ungdomslivet som den andre knapt har begynt på.

 

Dette kan være en stor utfordring i et parforhold, men da snakker vi som oftest om mer enn et par års forskjell...

 

Alt koker derfor ned til en ting, drit i hva 'alle' andre mener eller tror, følg det du selv synes og føler er riktig.

 

Som et lite apropo, så er det sjelden at forhold i startsfasen av livet varer så veldig lenge allikevel, så enda en grunn til å gjøre som man lyster :p

Lenke til kommentar

Jeg DIGGER gutter so mer mindre enn meg. De er mye søtere enn de om er like gamle... Det er ikke noe ille å være ''søt''.. Det vi mener er han han er mer nusselig-kjekk enn mandig-macho-stor-og-kjekk, nettopp fordi han er mindre enn deg selv. Men mange jenter liker søte gutter. De fleste. Dessverre er ofte guttene ikke helt likestilte med jentene oppi hodet i disse årene... :p

Endret av Young Lust
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ah den fantastiske "jenter er så mye mer modne på den alderen" verdens beste unnskyldning til å plukke smårips ;). At jentene får pupper før guttene begynner å komme i puberteten sier veldig lite om mental modenhet. Når man jobber på et sted der det er såpass mange fjortiser innom som der jeg jobber må jeg ærlig talt si at jeg ikke er imponert over at jentene har et så mye høyere mentalt nivå enn guttene ;)

Lenke til kommentar
Ah den fantastiske "jenter er så mye mer modne på den alderen" verdens beste unnskyldning til å plukke smårips ;). At jentene får pupper før guttene begynner å komme i puberteten sier veldig lite om mental modenhet. Når man jobber på et sted der det er såpass mange fjortiser innom som der jeg jobber må jeg ærlig talt si at jeg ikke er imponert over at jentene har et så mye høyere mentalt nivå enn guttene ;)

7315628[/snapback]

Endret av BrokenTomato
Lenke til kommentar

Noen ganger har jeg ønsket meg en dame som er noen år eldre enn meg. Mange av de på min alder er tåpelige i mine øyne. Jeg sier noen og ikke alle.

 

Jeg liker ikke deres tenkemåte, jeg liker ikke at de er avhengig av mamma og pappa, jeg liker ikke at de nekter å ta en avgjørelse. Dette kan ha med min erfaring å gjøre, men jeg ser sånn på det.

 

Har også møtt jenter som er yngre, men kan oppføre seg i og ta avgjørelser uten mamma og pappa. Jeg liker at de er litt selvstendig rett og slett.

Lenke til kommentar

Jeg går på skole i Danmark nå, hvor alle bor på skolen! Vi er ca 80 stykker her og lever sammen 24 timer i døgnet!

 

Ingen har tenkt på alder noen gang tror eg.. Alt bare flyter sammen! Vi er alt fra 17 til 36 år -bare en mann fra Japan på 36, ellers så ligger det vell mest mellom 17 og 24- og alle er med alle! Folk roter på festene, sover på hverandres rom, og jeg tror ikke noen har tenkt over hvem som er eldst, jenta eller gutten! Jeg er selv 19 år, og en av de "små", men jeg er like mye sammen med de andre, på alle måter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...