Etnies Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hei.. Hvilket program brukeren man, når man skal konvertere stadioner man har gjort på Rhino 3D? For det er Rhino 3D det fleste bruker, så derfor spørr jeg. Plis svar MVH Nils
Rookie_NO Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 OT: En liten ting: Tror du du får noen flere svar ved å skrive "plis svar"? Det eneste du bekrefter er at du er umoden. Hvis folk har et svar på spørsmålet ditt, så er jeg villig til å vedde på at du vil få flere gode svar uten "plis svar" enn med den formuleringa. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med hovedproblemet ditt dog...
Toa Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) OT: En liten ting: Tror du du får noen flere svar ved å skrive "plis svar"? Det eneste du bekrefter er at du er umoden. Hvis folk har et svar på spørsmålet ditt, så er jeg villig til å vedde på at du vil få flere gode svar uten "plis svar" enn med den formuleringa. 7322574[/snapback] Ja, det er særdeles umodent, totalt unødvendig, og ikke minst uforskammet. Her inne skal alt være "korrekt" Når folk gidder henge deg opp i slike ting, så er det tydelig at de bruker litt for mye tid her inne på forumet. Plis ikke svar Toa Endret 20. november 2006 av Toa
Etnies Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Rookie_NO du er seriøst bare barnslig! jeg skrev det fordi je hadde litt travelt... Toa kult sagt, bra du svarer sånne som er litt for mye på dette forumet Men kan den neste som skriver itte dette emne her PLIZ svare på spørsmålet! ; )
Toa Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Prøv pesnorge.net , evo-web.co.uk , pesfan.com eller et annet PES-forum. Får nok fortere svar der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå