Farmus Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) er det mulig å finne ut lovlig når du har en ip som du lurer på hvem det er sinn.. eks.. fleste vet hva piczo er.. jeg kjenner ei jente som fikk en veldig treffene melding der.. hun har ip'en, så lurte jeg på om det var noen måte å finne ut hvem som har hvilken ip... Endret 17. november 2006 av ZumZart
Kimelimm Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Kan vel ta opp CMD og skrive Tracert <ip> så kommer opp dems ehm nja Leverandør, ring til leverandøren og spør etter navn på ipen(den som eier ip)
Chakl Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ta en skikk her http://www.dnsstuff.com/ også gjør du som Admin/Mod seier før trådet bli stengt.
sim Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Letteste er å få tak i leverandøren av nettilkoblingen og kontakte abuse-avdelingen deres. Om meldingen er veldig støtende kan den jo politi-anmeldes.
Farmus Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Letteste er å få tak i leverandøren av nettilkoblingen og kontakte abuse-avdelingen deres. Om meldingen er veldig støtende kan den jo politi-anmeldes. 7306610[/snapback] det var ikke så forferdelig.. hun vil bare gjerne vite hvem det var.. å jeg vil gjerne hjelpe
Farmus Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 går det ann å finne navn bare ved ip uten å måtte ringe til nett leverandøren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå