kurrikill Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 eg har komt til act 3 no:) har også komt til act 3 med en venn på coop:)..spiller på hardcore...vanvittig bra spill! , men etter act 3 begynte orket jeg ikke mere grøss så da ga jeg meg hehe
Ghaundan Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Digger det, dag en var hele spillet rundet på hardcore og act 3 på insane. Co-op har ikke vært så digg på LENGE!
^Zenit^ Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 jatta jatta, noen som sliter med at GeOW henger seg? det gjør det hos meg...og kun i det spillet...hmmmm..skjedd tre ganger iløpet av en time...faan 7306890[/snapback] Nei, faktisk ikke. Jeg var pissredd før jeg fikk det, for jeg kjøpte CoD3 her om dagen for å lette ventetida litt, og det hang seg jo oftere enn jeg blunker. Tenkte jo at et spill som GeoW som tross alt har en del bedre grafikk osv skulle få den til å knele fullstendig... men neida, ikke hengt seg en eneste gang:o) En ørliten lagg en gang, det er alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå