Gå til innhold

Ny Mass Effect video ute

Gorthaur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gametrailers har lagt ut en ny video fra dette svært lovende spillet.

Videoen ser du her.

Dette lover virkelig bra! Gameplay og fyskikk ser helt utrolig ut! Grafikken imponerer meg bare mer og mer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, dette spillet ser jeg frem til. Virker som den perfekte blanding av det å ha en stor, åpen verden som kan utforskes fritt (eller i dette tilfellet, flere galakser) og en godt drevet historie med karakterutvikling og dybde. Gleder meg! Det er definitivt gode tider for 360 eiere.

Endret av sp0ck
Skrevet

Det... det ser helt utrolig ut! :dribble:

Og mindre spennende blir det ikke av at det er samme utvikleren som står bak perlen KOTOR!

Dette tror jeg blir bra... og se hva de har fåt stappet inn på en DVD dere! Det at man reiser mellom galakser virker desverre som en god unnskyldning for å skifte DVD på veien, men får de dette her inn på en DVD9 er Bluray HELT ute av bildet for min del

Skrevet

Ser veldig, veldig bra ut. Nå vet vi at spillet leverer utseendemessig. Krysser fingrene for at historien og gamesplayet for øvrig holder et like høyt nivå. Er vel egentlig ikke noe å frykte, det er tross alt Bioware som er utvikler.

De har allerede lovet en rekke mini-games.

Skrevet

Regner med folk har sett den videoen som har ligget ute på Marketplace en stund? Hvis den er en indikator på hvordan stemningen i spillet kommer til å bli er jeg overbevist om at det blir bra. Tenker spesielt på musikken fra denne videoen, fantastisk sci-fi 80talls synth, gir meg litt sånn Blade Runner feeling :) (uten at den sammenlikningen skal trekkes lengre enn det)

Skrevet

Så akkurat ferdig HD filmen på GameTrailers, og Mass Effect ser bare helt enormt ut! Håper det stiller seg på lik linje med Star Wars Knight og the Old Republic, eller at det blir enda bedre. Holder fingerern på det siste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...