Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BELKIN USB trådløs nettverkskort som ikke fungere


Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg har eit problem med eit BELKIN USB trådløst nettverkskort. Eg er usikker på typebetegnelsen, men trur det er F5D-7050 ??

 

Fyller med ein installasjonscd som autostarter installasjonsprogram med raud bakgrunn og damestemme...nokon som kjenner det? :!:

 

Problemet er at det ikkje vil fungere etter installasjon, og kvar gong det blir koblet til kommer det opp som ny hardware.

Ved installasjon har det kommet feilmelding som henviser til Code 10.

 

Har også fått nokon meldingar om høyhastighetsusb tilkoblet lavhastighetsport, men nettverkskortet har tidligere fungert i samme port.

 

Er det nokon som har hatt tilsvarande problem og klart å løyse dei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre kan jeg ikke tilby deg noen konkret hjelp. Men jeg hadde selv problemer med en F5D7050 USB Adapter.

Det finnes nok 5 litt forskjellige versjoner av denne: Belkin F5D7050

Kanskje du må finne ut hvilken versjon du har og siden laste ned aktuelle driver?

 

Belkin sin support [email protected] svarte ganske fort men det hjalp meg ikke. :( Jeg kjør dessuten ikke Win XP men W2k Prof SP4. De henviste meg i hvert fall till en artikkel i Microsoft Knowledge Base. Kanskje den er til nytte for deg?

 

Rart nok virket denne adapter uten problemer på notebook'en til min kone som kjør med Win 98 SE! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...