Gå til innhold

Kr.Sand kommunes nettsider - høytlesning av tekst.


Tunky

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Kristiansand Kommune har jo en hjemmeside som andre kommuner flest. De har også en funksjon som lar deg lese opp teksten på siden. Du merker en tekst og trykker på Play, også leser en stemme opp den teksten du markerte.

 

Nettsiden har jo også en engelsk versjon. Men åssen går det når en norsk stemme skal lese opp engelsk tekst? Dette høres jo ut som Petter Solberg.

 

Trykk her og merk litt tekst, og trykk på play.

 

ENJOY! :tease:

 

 

EDIT:

 

Prøv den siste nederste teksten med "Area" nederst på siden. Da får du høre ordentlig engelsk!

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Kristiansand Kommune har jo en hjemmeside som andre kommuner flest. De har også en funksjon som lar deg lese opp teksten på siden. Du merker en tekst og trykker på Play, også leser en stemme opp den teksten du markerte.

 

Nettsiden har jo også en engelsk versjon. Men åssen går det når en norsk stemme skal lese opp engelsk tekst? Dette høres jo ut som Petter Solberg.

 

Trykk her og merk litt tekst, og trykk på play.

 

ENJOY! :tease:

 

 

EDIT:

 

Prøv den siste nederste teksten med "Area" nederst på siden. Da får du høre ordentlig engelsk!

7299617[/snapback]

 

 

Det er nå jeg er flau for å bo i Kristiansand

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

HAHHA sjekk her, skriv inn hva du vil og få henne til og si det :)

7302125[/snapback]

 

Fantastisk morsomt! All kommunikasjon fra meg her på kontoret går kun via søk-funksjonen til Kristiansand kommune nå!

De har sluttet å le.

 

Edit:

Nå ler jeg faktsik så jeg griner. Kan jo skrive inn kjempelange setninger med bare tull og fjas

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...