Dragon Hunter Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 http://www.gmgoodwrench.com/GMPerformanceP...ts/build_it.jsp Klarte 326 hk på første forsøk.
mkon Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Bah , finner ikke hemi top der jo.....får ikke nok hester da Fikk 346 bare..... Endret 15. november 2006 av darkz
SSSø Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Skjønte plutselig veldig lite. Fikk også ca 326 HK ved rett over 5000 rpm, kanskje?
aklla Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 får ikke siden til å virke skikkelig på jobb (poster her så jeg kan se på det hjemme)
Fisk1 Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Vel, er ikke helt sikker på om jeg har lest av dynografen rett, men tror jeg har ca 340 HP og ca like mye NM på 5000 RPM. Ganske festlig egentlig. Hehe...
Hotvedt Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 På 5000blank har jeg ca 340, men jeg når 350 der graften slutter.. Det var jo bare å sette på det som så tøft ut, så gikk det av seg selv
ArmenMinAU Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Dere kan ingenting om motorer. Fikk 538 hk
Suncurtain Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Grafen går bare til 350? Fikk litt over 300
TeggY Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Bra jeg vet noe som helst om motor.. Fikk like under 300 jeg.
Jigsaw V Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 300 her på 5000. Men hva skal man se på? De stripplette eller de vanlige?
Fisk1 Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Dere kan ingenting om motorer. 7290739[/snapback] Det var vel egentlig en ganske drøy påstand.
kverna Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 300 her på 5000. Men hva skal man se på? De stripplette eller de vanlige? 7291194[/snapback] Heltrukne er HK(Hestekrefter) og stripla er Nm(dreiemoment)
edge Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) 355HP@5103 RPM 366Lbs-Ft@4904 RPM. Endret 15. november 2006 av Edge
ArmenMinAU Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 På en stor V8-er vil jeg si dreiemomentet er viktigest.
Fisk1 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 På en stor V8-er vil jeg si dreiemomentet er viktigest. 7292112[/snapback] Fordi? O_o Dreiemoment gir deg jo bedre bunndrag og akselerasjon, men HK gir da toppfarten og selve trøkken? Eller?
Dragon Hunter Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 På en stor V8-er vil jeg si dreiemomentet er viktigest. 7292112[/snapback] Kommer an på bruksområdet (nm er viktigere når det gjelder raw power). I F1 brukes V10-ere, en F1-bil har ikke mye dreiemoment, men har ca. 900 hk. En amerikansk lastebil har ikke mer enn i overkant av 600 hk, men er allikevel mye sterkere enn en F1-bil.
kverna Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Nm=akkselerasjon(feil skrevet) Hk=toppfart Hk er hvor hardt du treffer veggen Nm er hvor langt du tar veggen med deg
ArmenMinAU Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Dreiemoment er draget. Hestekrefter er hvor stor kraft du fører med deg under de ulike omdreiningstallene. Høyt dreiemoment er så utrolig mye tøffere enn mange hester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå