IMG_123 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hva i granskauen skal det bety at Call of Duty 3 ikke kommer på PC? Jeg ble skikkelig sur når jeg hørte det. JEg vil sende klage til Activision. ÅÅ! JEg er så sur. Andre som er pissed? Hvorfro er det slik?? Da sier jeg: KJØR DEBATT!
Dj_Arnleif Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det skal nok komme til PC, laget av de samme som laget 1 og 2. Var Treyarch som lagde 3'eren på Xbox 360 mener eg.
ekwathne Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Leste i ett sånt gratis blad på Spaceworld idag at det ikke skulle komme til PC. Reagerte på dette selv. Mener det at hvis de først skal lage det til flere maskiner kan de lage det til PC ettersom PC blir mest brukt.
xm8 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) Activision har bekreftet at CoD 3 ikke kommer til PC. Forøvrigt angående CoD 4: For months, rumors have been circulating that Call of Duty 4--or whatever it ends up being named--will break with the Call of Duty series' long running World War II theme and focus on modern era combat. Such a game would in all likelihood be developed for PC by series creator Infinity Ward; developer Treyarch just finished up development on the console-only Call of Duty 3 (PS2, Xbox, PS3, X360, Wii). The latest site with rumors of Infinity Ward's alleged modern combat shooter is Amped IGO, which cites "a reliable source close to the Call of Duty development teams." Amped IGO also reports that Treyarch and Infinity Ward will continue to trade off on series entries from this point forward: According to our source, Call of Duty 4 will be developed by Infinity Ward, the developer behind the first and second installments. The three-way deal established between Infinity Ward, Treyarch, and Activision states that Infinity Ward will develop all even numbered titles while Treyarch develops the odd numbered games, such as Call of Duty 3. EDIT: leif... Endret 14. november 2006 av xm8
rulleguru Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Leste i ett sånt gratis blad på Spaceworld idag at det ikke skulle komme til PC. Reagerte på dette selv. Mener det at hvis de først skal lage det til flere maskiner kan de lage det til PC ettersom PC blir mest brukt. 7286163[/snapback] PC er kanskje mest brukt, men det forandrer ikke det faktum at sikkert 80% av pcspillere piratkopierer spill. PC har blitt et lite lønnsomt marked.
Licht Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Visste du at 76% av alle presenterte statistikker finnes opp på stedet?
lenny25 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Mye piratkopiering på konsoll også. Det har skjedd på 360 og kommer helt sikkert til å skje på ps3 når den tid kommer.
Mala Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Får vel si velkommen etter da, dette har vert kjennet veldig lenge no;) Men det er er ganske begredelig ja.
lenny25 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ja, men poenget mitt var at det ble hevdet at piratkopieringen på pc gjorde den mindre attraktiv for utviklere enn konsollmarkedet. Piratkopiering på konsoll har også blitt et stort problem etterhvert. Dette er vel ikke like utbredt som på pc enda, muligens pga et stort antall konsollbrukere ikke har teknisk innsikt. Det blir spekulasjoner fra min side. Uansett, jeg mener utviklerne bør holde fast på pc-plattformen til fps-spill som cod-serien. Pcen er og blir førstevalget til denne typen spill for veldig mange, ignorerer man disse brukerne mister man dem for alltid. Nei, håper på mange gode spill til den teknisk beste plattformen; pc i årene som kommer.
fenris1911 Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Dette er vel ikke like utbredt som på pc enda, Utviklarar til PC seier sjølv at for kvart spel dei sel blir det lasta ned/piratkopiert 10 gongar. Leste ein gong ein undersøkelse at kun 54% av konsollbrukarane hadde piratkopiert konsollspel. På meg verka dette tallet unaturleg høgt. Uansett gir det eit bilde av at piratkopiering på PC er mange-mangedobla i forhold til på konsoll.
ttt Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Vi treng ikkje nok ein tråd om dette. Emnet har vore oppe mange gonger tidlegare. Det er ofte ein fordel å søke litt på forumet før ein postar. Søker du på Gamer.no vil du og sjå kva for nokre plattformar eit spel kjem ut på. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg