Gå til innhold

WoW 2.0 PTR (patch)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått over sin lvl60 char?

 

 

 

Pycnopodia; Hvorfor har Hakkari settet blitt nerfet?

7293557[/snapback]

 

"Weapon skill no longer reduces damage lost from glancing".

 

I raid hvor du slåss med gjerne lvl 63 mobs, vil 40% av slagene "glance" og skade 30% mindre. Med nok weapon skill forsvinner den reduksjonen i skade.

 

Hvor er logikken i at dem gir oss et talent for å bedre raid-dps, og i neste patch fjerner det igjen?

 

Begrunnelsen er "we dont want you to fight higher level monsters" - hvorfor er det da høyere level monster i alle raid-instancer? Hvorfor slipper huntere unna glancing attacks? Hvorfor får trollmenn/kvinner utstyr som "decreases spell resistance of target by xx" som nå har omtrent samme virkning som weapon skill hos nærkamp-krigere?

Lenke til kommentar
Noen som har fått over sin lvl60 char?

 

 

 

Pycnopodia; Hvorfor har Hakkari settet blitt nerfet?

7293557[/snapback]

 

"Weapon skill no longer reduces damage lost from glancing".

 

I raid hvor du slåss med gjerne lvl 63 mobs, vil 40% av slagene "glance" og skade 30% mindre. Med nok weapon skill forsvinner den reduksjonen i skade.

 

Hvor er logikken i at dem gir oss et talent for å bedre raid-dps, og i neste patch fjerner det igjen?

 

Begrunnelsen er "we dont want you to fight higher level monsters" - hvorfor er det da høyere level monster i alle raid-instancer? Hvorfor slipper huntere unna glancing attacks? Hvorfor får trollmenn/kvinner utstyr som "decreases spell resistance of target by xx" som nå har omtrent samme virkning som weapon skill hos nærkamp-krigere?

7297804[/snapback]

 

På tide å gå hjem og lese leksen sin.

 

Decreases spell resistance of target by x slår inn først om du treffer med spellet. +hit to spells derimot, har samme virkning som det du beskriver.

 

Prøv deg på å leke med en mage på mobs +4 levels. Ikke særlig moro.

Lenke til kommentar
På tide å gå hjem og lese leksen sin.

 

Decreases spell resistance of target by x slår inn først om du treffer med spellet. +hit to spells derimot, har samme virkning som det du beskriver.

 

Prøv deg på å leke med en mage på mobs +4 levels. Ikke særlig moro.

7297905[/snapback]

:ermm:

Det han sa var faktisk mer korrekt enn det du sa. Glancing blows er også en effect som kommer inn etter du treffer. +hit er praktisk talt det samme for casters og melee. Weapon skill og decrease spell resistance er begge to en måte for å fjerne damage reduction på.

 

Edit: Vel å merke så brukes weapon skill og spell resistance på to forskjellige områder (weapon skill for høyere level mobs mens resistance reduction bare på mobs med high resistance). Så i kamp mot høyere level mobs er det +hit og +10 weapon skill som teller for melee (10 weapon skill fjerner totalt effekten av glancing blows bortsett fra at man fortsatt ikke kan få crit på glancing blows) og +hit for casters.

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Noen som faktisk har fått til dette? Er det vits å laste ned? Og vil det f0cke opp andre wowen min? Eller vil det fortsatt fungere normalt, men at jeg kan joine en TBC realm?

Lenke til kommentar
her og :D

 

Ketai 60    Ragnaros  Test Server EU PvE  Successful

Djrabbit 60    Ragnaros  Test Server EU PvE  Successful

Ketai 60    Ragnaros  Test Server EU PvE  Successful

 

Ja, jeg klarte å flytte over samme char 2 ganger xD da har jeg iallefall litt mer penger jeg kan leke meg litt med

7301902[/snapback]

 

Burde passe deg, kunne bli bannet for slikt.

 

En på serveren min kopierte 5000g x4 til PTR..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...