Gå til innhold

WoW 2.0 PTR (patch)


Anbefalte innlegg

Imp.MS skjønner jeg ikke at folk kan ville ha i seg selv over talent som enrage, 5 sec i stedet for 6 sec cd, og bare 5% ekstra dmg på *en* ability?

De som "sier" at man må ha full TM/Enrage, er vi som har spilt mye pvp opp igjennom årene. Enrage burde være selvforklarende, flat 25% damage increase på *alle* abilities når du har blitt crittet, en buff som er oppe nesten hele tida i PvP.

 

Å måtte kaste bort ekstra sekunder for å vente 1 autoattack til på rage nok til WW etter stancedance, kan være avgjørende, evt. vente i battle stance etter charge på en ekstra autoattack for å fyre av MS før du stancedancer, siden du mister så mye rage ved å skifte. Dette gjør deg ekstra sårbar for CC.

 

Å kalle dette noe annet enn en nerf er naivt.

 

Vel jeg har ikke prøvd imp MS live enda..men etter 2-3 mnd med dette i BC så vil folk analysere dette opp i mente og det vil tydelig fremgå hva som er best å gå for, i god tid før jeg når lvl 70, da det faktisk betyr noe kun på lvl 70. Ja enrage er bre det..men hva med 20% i stedet for 25%? er ikek akkurat så gale det heller.

 

Og nå har jeg alltid fyrt av en MS før jeg stanceskifter uansett med full TM i dagens wow. Så dette blir ikke noen forandring for min del. Vi har fått en del andre talenter som gir oss litt pluss i pvp, så kall det nerf om du vil...jeg kaller det et ærlig forsøk fra blizz sin side om å balansere klassene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

NEI! De tar vekk min kjære rockbiter!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC!
Lenke til kommentar
NEI! De tar vekk min kjære rockbiter!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC! Jeg hater Blizzard og TBC!

7283765[/snapback]

 

HVa er det som egentlig skjer med rockbiter :S

Lenke til kommentar
Så kommer 1 weapon skill til å tilsvare 0.1% crit rating, og ikke noe annet... Har du da 500 i critrating får du 5 critrating med 10 ekstra weaponskill... Og glancing blows er immune mot crits...

 

Fy faen. Her blir det reroll hunter ja.

7284032[/snapback]

Hunters blir digge ja men fy faen hvorfor gi Traps 2 sec Casting Time!! :thumbdown:

Endret av Adey
Lenke til kommentar
"Bugs

- The Rend Blackhand arena event in Upper Blackrock Spire will now

properly reset after a wipe."

 

Lol, denne buggen har vært her så lenge jeg kan huske, altså siden da wow ble sluppet. Bra de fixer de bugga nå da, som har ført til utallige disbands...

7282009[/snapback]

 

sant det. alltid en huntard's pet som løper /en afk som står igjen før vi hopper. Så sykt irriterende. men alltid like moro å se alle "WTF?" i chatten da det kommer 100k mobs når vi driver med pre-rend:D

Lenke til kommentar
Så kommer 1 weapon skill til å tilsvare 0.1% crit rating, og ikke noe annet... Har du da 500 i critrating får du 5 critrating med 10 ekstra weaponskill... Og glancing blows er immune mot crits...

 

Fy faen. Her blir det reroll hunter ja.

7284032[/snapback]

Hunters blir digge ja men fy faen hvorfor gi Traps 2 sec Casting Time!! :thumbdown:

7284817[/snapback]

 

 

Traps får en 2-sec casttime sålenge hunteren er i combat. Traps ute av combat vil bli som før :)

Lenke til kommentar
Så kommer 1 weapon skill til å tilsvare 0.1% crit rating, og ikke noe annet... Har du da 500 i critrating får du 5 critrating med 10 ekstra weaponskill... Og glancing blows er immune mot crits...

 

Fy faen. Her blir det reroll hunter ja.

7284032[/snapback]

Hunters blir digge ja men fy faen hvorfor gi Traps 2 sec Casting Time!! :thumbdown:

7284817[/snapback]

 

FD + isbit abuse?

Lenke til kommentar
Så kommer 1 weapon skill til å tilsvare 0.1% crit rating, og ikke noe annet... Har du da 500 i critrating får du 5 critrating med 10 ekstra weaponskill... Og glancing blows er immune mot crits...

 

Fy faen. Her blir det reroll hunter ja.

7284032[/snapback]

Hunters blir digge ja men fy faen hvorfor gi Traps 2 sec Casting Time!! :thumbdown:

7284817[/snapback]

 

FD + isbit abuse?

7285411[/snapback]

 

ser tankegangen din men det er dessverre ikke mer haxx0ring enn PoM+Pyro og slike kombinasjoner som man finner i alle klasser, Heroic Strike+ MS for MS warriors. pluss at 2 sec casting time er bare i combat, etter en FD er man ute av combat = 0 sec casting FT som vanlig.

Lenke til kommentar
Så kommer 1 weapon skill til å tilsvare 0.1% crit rating, og ikke noe annet... Har du da 500 i critrating får du 5 critrating med 10 ekstra weaponskill... Og glancing blows er immune mot crits...

 

Fy faen. Her blir det reroll hunter ja.

7284032[/snapback]

Hunters blir digge ja men fy faen hvorfor gi Traps 2 sec Casting Time!! :thumbdown:

7284817[/snapback]

 

FD + isbit abuse?

7285411[/snapback]

 

ser tankegangen din men det er dessverre ikke mer haxx0ring enn PoM+Pyro og slike kombinasjoner som man finner i alle klasser, Heroic Strike+ MS for MS warriors. pluss at 2 sec casting time er bare i combat, etter en FD er man ute av combat = 0 sec casting FT som vanlig.

7286682[/snapback]

 

Æsj da.. kjipern. Er likevel ulogisk at en person kan slenge seg død rett forran føttene dine og slenge ut en felle uten at man merker det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...