Gå til innhold

Trenger mer FR. Hvordan får jeg dette?


Anbefalte innlegg

Har atm 3/4 av black dragonscale settet. Pluss 1 ring og 1 trinket. Hvordan får jeg mer FR? Noen som har noe tips til 1. belte?? Eller kanskje 1 ring til? Helst ikkenoe som er altfor vanskelig å få tak i...

 

Har hørt at man kan få noen bra enchants? har allerede +7 på cloak. Noen som har noe tips til flere Fr enchants jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har atm 3/4 av black dragonscale settet. Pluss 1 ring og 1 trinket. Hvordan får jeg mer FR? Noen som har noe tips til 1. belte?? Eller kanskje 1 ring til? Helst ikkenoe som er altfor vanskelig å få tak i...

 

Har hørt at man kan få noen bra enchants? har allerede +7 på cloak. Noen som har noe tips til flere Fr enchants jeg kan bruke?

7271323[/snapback]

tier 1 iallefall

Lenke til kommentar

går ut ifra at guilden hans sier dette nettopp for at han skal FÅ LOV til å gå i mc---> få t1.

 

Skaff leggings med +10 (brd) dropper av bossen forann der man leverer shadowforge key. (etter toppen av arenaen)

Skaff deg head som dropper i DiM. den er leather -->rogue pref men gir +10.

Onyxia scale cloak.

da hjelper det mye. evt lava belt. tho er mats dyre.

 

EDIT: dropper +18 boots av anvilcrack i ubrs.

EDIT2: du var hunter ikke sant?

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
hva skal du egentlig med fr? eneste som trenger det er tanks. siden du snakker om black dragonscale så tenker jeg at du er hunter :p

7272644[/snapback]

 

Tøv. Rogues trenger FR på lava packs, så lenge de ikke har godt med HP eller healere som er våken.

 

Må har jeg kun erfaring med rogue, prest og mage fra MC, så er usikker på hvor mye FR en hunter trenger. Men både presten og magen min klarte seg fint med 100 FR ubuffed, huntere er jo også range så kan ikke tenke meg at de trenger så mye mer enn 100 FR ubuffed.

 

FR gear brukes stortsett bare på Ragnaros og lava packs, så hvis dere ikke er kommet så langt i MC tror jeg ikke det er krise hvis du ikke har nok FR

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...