Gå til innhold

Trenger cheat - nwn 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sliter jeg så utrolig mot en drage i Neverwinter Nights 2 at jeg rett og slett trenger cheats. Lett over allt på google etter det. og der står det at jeg skal skrive Debug Mode=1 i .INI filen i Programfiler/atari/neverwinter Nights 2 mappa. Men der står det allerede DebugMode=1 under game options. Og jeg får ikke ned noen console samme hva jeg prøver. Kan noen hjelpe? denne Dragen går meg så sinnsykt på nervene.

Fant infoen her: http://www.cheatscodesguides.com/pc-cheats...rwinter-nights/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nettop det. Jeg får ikke ned consolen. Jeg har prøvd alle knapper på tastaturet.:(

7269146[/snapback]

Det står jo der!

for å åpne konsoll trykk: ~

Vet du ikke hvordan du får det tegnet? Hold inne Alt Gr og press knappen til høyre for å.

Skrevet

ok nå har jeg fått det til. Men det virker som om det ikke går ann å ta dragen. for hvert av attacka mine bare misser han. Er det noen som har tatt den dragen oppe i "Fire Giant folkenes" fjell der? Isåfall si hvordan du gjorde det.

Skrevet
ok nå har jeg fått det til. Men det virker som om det ikke går ann å ta dragen. for hvert av attacka mine bare misser han. Er det noen som har tatt den dragen oppe i "Fire Giant folkenes" fjell der? Isåfall si hvordan du gjorde det.

7269225[/snapback]

Hei

jeg kan desverre ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt, men kanskje du kan hjelpe meg med mitt.... Jeg får pokkern meg ikke opp consolet jeg heller? har trykket ~ 100 ganger men det skjer ingenting... Står også DebugMode =1 i ini filen... Hva gjorde du for å få det til ??

Skrevet

7269225[/snapback]

Hei

jeg kan desverre ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt, men kanskje du kan hjelpe meg med mitt.... Jeg får pokkern meg ikke opp consolet jeg heller? har trykket ~ 100 ganger men det skjer ingenting... Står også DebugMode =1 i ini filen... Hva gjorde du for å få det til ??

7293883[/snapback]

Vet ikke om det er sånn hos alle, men jeg må trykke Alt Gr + \, så Shift + \. Pleier å funke da.

Skrevet (endret)

Det er mange tastaturer der "~" knappen ikke funker som console-knapp, inkludert mitt. Heldigvis kan man endre hvilken knapp man vil console skal være, inne på Mine Dokumenter->Neverwinter Nights 2->nwnplayer. (Altså, ikke den mappa du har spillet i, men den som kommer opp i "mine dokumenter")

Endret av BareMarius
Skrevet
Det er mange tastaturer der "~" knappen ikke funker som console-knapp, inkludert mitt. Heldigvis kan man endre hvilken knapp man vil console skal være, inne på Mine Dokumenter->Neverwinter Nights 2->nwnplayer. (Altså, ikke den mappa du har spillet i, men den som kommer opp i "mine dokumenter")

7294066[/snapback]

Tusen Takk Marius... Der redda du meg fra å kaste tastaturet i veggen......

who ho... da ble jeg plutselig rik !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...