Gå til innhold

Nytt spill - Hvilket ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg tenker jeg skal ha meg nytt spill, men hvilket ?

Ting jeg ikke liker ;

Dårlig grafikk

Dårlig handling ; historie

FANTASI

ting som jeg liker ; Silent Hunter 3 er jeg bra oppslukt av, Call of duty er det noe i spillet jeg absolutt ikke liker, det er lydene og hvordan mennskene springer osv. Spillet forakter jeg , uten og ha noe spesiell grunn.

Battelfield er jo en ting, men det har jeg spilt før.

CS Source har jeg blitt banna fra :p

Noen som har noe innslag ? Hva som helst, unntatt Call of duty, Silent Hunter 3, CS , HL, BF og fantasi spill ? herre, alle spill er jo fantasi, men virklelig, at mennsker kan fly og du lager flamme kuler med henda og skyter dem osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal sjekke opp alle forslagene , tusen takk !!

:D

Forresten, er også stor beundrer av AmericasArmy, da en samtidig har litt historie om hva spillet baserer seg på , er seriøst, grei grafikk og online, som du kan få en progressiv og kul måte og etablere deg på :D

Endret av FirstPrice
Skrevet (endret)
Splinter Cell: Double Agent er mitt tips

7265178[/snapback]

Dette bør du seriøst vuredere.

Knall god SP og MP

Grafikk i toppklasse

Endret av LianLidude
Skrevet

Medieval 2 Total War. Eller Rome Total war. Begge er solide titler imo.

Du kan også vurdere Dark Messiah Might and Magic. Det er riktignok en del fantasi involvert med fighting delen er jævelig rå uansett. Vær forberedt på en del bugs tho.

Skrevet

OK, mange bra innspill her :)

Blir vel mindre og mindre spilling nå antar jeg .. Tror nesten ikke jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort, samt hovedkort da jeg nesten ikke spiller lenger ;/

Skrevet
Heisann, jeg tenker jeg skal ha meg nytt spill, men hvilket ?

<snip>

Noen som har noe innslag ? Hva som helst, unntatt Call of duty, Silent Hunter 3, CS , HL, BF og fantasi spill ?

Det er vel egentlig kun tre sjangere jeg bryr meg noe særlig om når det gjelder spill, nemlig: snikespill, rollespill og racing.

Snikespill: "Splinter Cell Double Agent", "Thief Deadly Shadows". Sistnevnte er riktignok et par år gammelt, men det er like fullt et fantastisk bra spill.

Rollespill: "Oblivion".

Racing: "Grand Prix Legends". Utgitt såpass langt tilbake som i 1998 og kan derfor være litt krøkkete å få tak i, men absolutt ingen umulighet. Dette er en simulator, ikke et spill i begrepets egentlige betydning, og simulerer '67-sesongen F1. Funker glitrende online i et like glitrende miljø. Ekstremt bratt lærekurve. Etter min mening det desidert beste "spillet" i denne sjangeren som noen gang er laget.

Skrevet
men virklelig, at mennsker kan fly og du lager flamme kuler med henda og skyter dem osv...

Ikke no galt med det? =) Er ikke SÅ glad i high-fantasy heller, men low-fantasy er kult

Skrevet (endret)

Hei igjen

Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg det nyeste Splinter Cell, da en kamerat hadde det på Xbox 360 riktignok, men så greit ut.

Jeg vet ikke hva som er galt med meg, jeg holder meg liksom til CS ( Gjorde ,ble banna nå for litt siden ) og ikke noe annet. Slutta med AmericasArmy, spilt det for mye før.

Spillverden suger maks for tiden, folk konsentrer seg om overnaturlig drit, utrolig mange liker det ,men den gamle realistiske flokken av gamere er nok borte ;/

Kjøper meg nytt skjermkort, så skal jeg lete etter masse masse spill ! Begynner med SilentHunter 3 og AmericasArmy, samt nyeste Splinter Cell på full grafikk :):)

Håpe det setter igang spille lysten min igjen

Aril ; GrandPrix spillet fra `98, det er nok en grunn til at jeg kjøper meg nytt grafikk kort til tett oppunder 2000kr, da jeg verdesetter grafikk og flyten i spillet meget.

Jeg har høye krav, og jeg vet det selv.

Fa*n :(

Endret av FirstPrice
Skrevet
Hei igjen

Jeg vet ikke hva som er galt med meg, jeg holder meg liksom til CS ( Gjorde ,ble banna nå for litt siden ) og ikke noe annet. Slutta med AmericasArmy, spilt det for mye før.

Spillverden suger maks for tiden, folk konsentrer seg om overnaturlig drit,  utrolig mange liker det ,men den gamle realistiske flokken av gamere er nok borte ;/

7312438[/snapback]

Du savner realisme ser jeg.

Har bare 1 spørsmål, hvorfor banna fra cs?

Er jo ikke mye realisme i og cheate :nei:

(måtte nevne det når du må poste 2 ganger at du er banna fra cs.)

Skrevet

Jeg slenger meg på Medieval 2: Total War. Noe av det beste jeg har spillt. :)

Anbefaler også Rome: Total War, med modden Rome: Total Realism. Utrolig bra mod, forlenger spillet med uttallige timer. Håper den tilsvarende modden til Medieval blir like bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...