TanglewoodD Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Heisann, jeg tenker jeg skal ha meg nytt spill, men hvilket ? Ting jeg ikke liker ; Dårlig grafikk Dårlig handling ; historie FANTASI ting som jeg liker ; Silent Hunter 3 er jeg bra oppslukt av, Call of duty er det noe i spillet jeg absolutt ikke liker, det er lydene og hvordan mennskene springer osv. Spillet forakter jeg , uten og ha noe spesiell grunn. Battelfield er jo en ting, men det har jeg spilt før. CS Source har jeg blitt banna fra Noen som har noe innslag ? Hva som helst, unntatt Call of duty, Silent Hunter 3, CS , HL, BF og fantasi spill ? herre, alle spill er jo fantasi, men virklelig, at mennsker kan fly og du lager flamme kuler med henda og skyter dem osv...
Gunfreak Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Vel hvis du vil spille et strategi spill har Medieval 2 total war nettopp kommet ut, det bør gi det noe gjøre i noen måneder fremover
Kaare_Jay Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Siden du ikke liker en dårlig historie så annbefaler jeg Drømmefall og Fahrenheit Endret 11. november 2006 av Kaare_Jay
TanglewoodD Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 (endret) Skal sjekke opp alle forslagene , tusen takk !! Forresten, er også stor beundrer av AmericasArmy, da en samtidig har litt historie om hva spillet baserer seg på , er seriøst, grei grafikk og online, som du kan få en progressiv og kul måte og etablere deg på Endret 11. november 2006 av FirstPrice
TanglewoodD Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Quake 4 Funker fett 7265217[/snapback] har du i hele tatt lest kravene i 1 post ? - Men takk for forslaget alikvel !
LianLidude Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Splinter Cell: Double Agent er mitt tips 7265178[/snapback] Dette bør du seriøst vuredere. Knall god SP og MP Grafikk i toppklasse Endret 11. november 2006 av LianLidude
ekwathne Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg spiller for tiden Scarface the world is yours og liker det. Det er ikke så ulikt Grand theft auto serien.
SWAT dude... Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Medieval 2 Total War. Eller Rome Total war. Begge er solide titler imo. Du kan også vurdere Dark Messiah Might and Magic. Det er riktignok en del fantasi involvert med fighting delen er jævelig rå uansett. Vær forberedt på en del bugs tho.
TanglewoodD Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 OK, mange bra innspill her Blir vel mindre og mindre spilling nå antar jeg .. Tror nesten ikke jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort, samt hovedkort da jeg nesten ikke spiller lenger ;/
aril Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Heisann, jeg tenker jeg skal ha meg nytt spill, men hvilket ? <snip> Noen som har noe innslag ? Hva som helst, unntatt Call of duty, Silent Hunter 3, CS , HL, BF og fantasi spill ? Det er vel egentlig kun tre sjangere jeg bryr meg noe særlig om når det gjelder spill, nemlig: snikespill, rollespill og racing. Snikespill: "Splinter Cell Double Agent", "Thief Deadly Shadows". Sistnevnte er riktignok et par år gammelt, men det er like fullt et fantastisk bra spill. Rollespill: "Oblivion". Racing: "Grand Prix Legends". Utgitt såpass langt tilbake som i 1998 og kan derfor være litt krøkkete å få tak i, men absolutt ingen umulighet. Dette er en simulator, ikke et spill i begrepets egentlige betydning, og simulerer '67-sesongen F1. Funker glitrende online i et like glitrende miljø. Ekstremt bratt lærekurve. Etter min mening det desidert beste "spillet" i denne sjangeren som noen gang er laget.
Scullyy Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 men virklelig, at mennsker kan fly og du lager flamme kuler med henda og skyter dem osv... Ikke no galt med det? =) Er ikke SÅ glad i high-fantasy heller, men low-fantasy er kult
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 (endret) Hei igjen Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg det nyeste Splinter Cell, da en kamerat hadde det på Xbox 360 riktignok, men så greit ut. Jeg vet ikke hva som er galt med meg, jeg holder meg liksom til CS ( Gjorde ,ble banna nå for litt siden ) og ikke noe annet. Slutta med AmericasArmy, spilt det for mye før. Spillverden suger maks for tiden, folk konsentrer seg om overnaturlig drit, utrolig mange liker det ,men den gamle realistiske flokken av gamere er nok borte ;/ Kjøper meg nytt skjermkort, så skal jeg lete etter masse masse spill ! Begynner med SilentHunter 3 og AmericasArmy, samt nyeste Splinter Cell på full grafikk :) Håpe det setter igang spille lysten min igjen Aril ; GrandPrix spillet fra `98, det er nok en grunn til at jeg kjøper meg nytt grafikk kort til tett oppunder 2000kr, da jeg verdesetter grafikk og flyten i spillet meget. Jeg har høye krav, og jeg vet det selv. Fa*n Endret 18. november 2006 av FirstPrice
Sgt.Stav Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hei igjen Jeg vet ikke hva som er galt med meg, jeg holder meg liksom til CS ( Gjorde ,ble banna nå for litt siden ) og ikke noe annet. Slutta med AmericasArmy, spilt det for mye før. Spillverden suger maks for tiden, folk konsentrer seg om overnaturlig drit, utrolig mange liker det ,men den gamle realistiske flokken av gamere er nok borte ;/ 7312438[/snapback] Du savner realisme ser jeg. Har bare 1 spørsmål, hvorfor banna fra cs? Er jo ikke mye realisme i og cheate (måtte nevne det når du må poste 2 ganger at du er banna fra cs.)
edds Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Jeg slenger meg på Medieval 2: Total War. Noe av det beste jeg har spillt. Anbefaler også Rome: Total War, med modden Rome: Total Realism. Utrolig bra mod, forlenger spillet med uttallige timer. Håper den tilsvarende modden til Medieval blir like bra.
Archangel Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Du burde i allefall holde et øye med "Armed assault" når det kommer om ikke så altfor lenge om du liker FPS da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå