valle_city Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg skal lakkere min suzuki tsx, men vet ikke ossen farge det burde være på den. Kjøpt hvit og blå sal, vil ha en farge som passer til salen. kan noen gi meg noen gode tips..har slipa med 200 papir og slipa med 400 papir er det no mer jeg må gjøre før jeg begynner og lakkere Endret 11. november 2006 av valle_city
valle_city Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 da'a..det står jo der..gode tips til fargen til min tsx
el_cash Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ikke helt enkelt å forstå hva du mener... Hvis du mener "hvilken farge" der du skriver "hvem farge" så vil jeg foreslå at du lakker mopeden hvit. Det ville gitt et ganske rent og fint preg, såfremt du lakkerer pent og jevnt med en blank hvitfarge. Det er dog ganske individuelt hva man selv liker, så den avgjørelsen får du ta selv. Hva du mener med "ossen farge" vet jeg ikke, er det en fargetype? Eller er det rett og slett en dårlig formulering av "hva slags farge" eller "hvilken farge"? Eller en skrivefeil?
AnonX Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjenner en som hadde blå og hvit sal på TSX. gul passer fargen til.
Complexity Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hvem farge er vel dialekt og betyr Hvilken farge?
AnonX Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Her er et bilde om hvordan det vil bli. (Hentet på google bilder)
Melvin Snerken Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Å skriv heller hvilken farge, ikke hvem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå