Gå til innhold

WESTERN DIGITAL - BARE JUKS?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt wd i et par år og de er stort sett stille og har fungert feilfritt hittil,det eneste som irriterer meg litt er det skrikelyden på ata66 disken.

La merke til at da jeg fikk det nye hovedkortet så måtte jeg flytte diskene ned(for korte ide kabler) og da ble det durring med engang pga det skranglete aopen kabinettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hat en Wd harddisk i 3 år uten å ha problemer med den (6,4 GB 5400rpm.)

I vår kjøpte jeg en ny WD på 40gb. Den var det noe feil med. Det sa brr....brr....brr. Hvert 5 sekund ca. Var noen skadede sektorer.

Fikk ny av Komplett etter mye klundring.

Enormt lyløs og rask!

Gå for WD!!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-18 08:13, oxygen_zzz skrev:

jeg hører ikke så veldig mye til min western digital 100GB, men så har jeg noen vifter som kanskje overdøver den.. btw: hdd leden og power leden funker ikke..... når jeg slår av maskinen begynner derimot power leden å lyse.. tror jeg har kobla rett ja


oxygen



 

Husk att det er + og - på hdd og power ledene...

Lenke til kommentar

Jeg har en Samsung 40 Giga :smile:

som jeg kjøpte på psdata.no her får ca 7-8 mnd siden og den er bare råbra (helt stille) og meget rask :smile:

Jeg ser alle prater som om Western Digital, IBM og Maxtor men ingen nevner Samsung når man prater om harddisker her på forumet , det syntes jeg er rart da Samsung lager meget gode hardisker som er både kjappe og meget stille :smile:

Ja jeg vil si att jeg har aldri vært så fornøyd med en harddisk ,og jeg har hatt mange , også noen som har vært dårlige , blant annet har jeg meget dårlige erfaringer med Seagate :sad:

Har hatt 2 forskj Seagate hardisker (en på 8,4 og en på 20 giga) og begge 2 gikk gaiken :sad:

Så Seagate er bare søppel :smile:

Nei kjøp Samsung , de er raske og superstille :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...