Nonsens Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Sony Worldwide Studios boss Phil Harrison has declined to offer a guarantee that the PlayStation 3 will hit Europe in March as previously announced. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69803 Bra at de moderer seg, men det var jo litt illevarslende at det faktisk tas forbehold nå. Personlig tror jeg høst 2007 er relativt sannsynlig. Vår 2006 -> Før jul 2006 -> Mars 2007 -> ? Endret 10. november 2006 av Nonsens
andypandy Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 De er vel redde for at de skal ende i samme knipe som MS gjorde, å ikke ha nok konsoller.. Derfor tenker jeg de vil forsikre seg med bøtter og spann av konsoller før de slipper den.. min teori
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 De er vel redde for at de skal ende i samme knipe som MS gjorde, å ikke ha nok konsoller.. Derfor tenker jeg de vil forsikre seg med bøtter og spann av konsoller før de slipper den.. min teori 7255575[/snapback] Uansett grunn, så er det isåfall ganske horribelt å nedprioritere Europa så grunding, og selv tror jeg Sony lanserer PS3 her i Mars, uansett hvor mange konsoller de måtte ha klare. Spørsmålet er jo hva som er verst, at noen får konsoll i Mars, eller at langt flere får konsollen på høsten. Litt synd dersom den faktisk blir utsatt til neste høst, det betyr bare at vi må vente desto lenger på et prisfall.
andypandy Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Selvfølgelig, er ikke noe jeg håper på heller, men somsagt bare min teori. Og som vi alle (iallefall jeg) har merket, har sony oppført seg med stor arroganse, og dette ovenfor forbrukerne av produktet. Så kanskje de tror at en lansering der alle får sin bit av kaken, uten å måtte vente på ny, vil være til deres fortjeneste?.. EDIT: Og det med prisfall, det er jo ikke noe sony har som høy prioritering. De vil at konsollen skal selges med mest mulig i hendene tilbake. Endret 10. november 2006 av andr3asb
Blue Gene Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Sony skraper allerede på kanten nå, med alle sine varierende utspill de siste året, og Mars 2007 som lanseringsdato for PS3 i Europa. En høst 2007 lansering vil trolig bety kroken på døra for PS3 og muligens hele Sony konsernet. Da har X-Box 360 og Wii fått et alt for stort overtak, med masse gode spill sluppet til konsollene og god flyt i markedet. Sony og PS3 har egentlig ikke så mange gode kort igjen på hånden nå, så de bør være ekstremt forsiktige med ytterligere forsinkelser. Misforstå meg rett, PS3 er en meget heftig maskin, og har mange lovende spill kommende til den....men hvis det blir høst 2007 lansering, så spørs det om ikke hele greia blir "litt for lite, litt for sent" rett og slett. Iallfall i det europeiske markedet, som tradisjonelt sett har vært et av de viktigste markedene for Sony. Så Sony bør gjøre sitt aller beste for å sørge for en Mars 2007 lansering av PS3 konsollen. Det er kanskje i orden å utsette lansering av en håndholdt konsoll ( tenker på PSP ), men et sånt stort og viktig produkt som PS3 er ikke noe man kan dulle for mye med, i mine øyne. Om de så "bare" har 500 000 maskiner tilgjengelig for Europa ved lansering, så bør de lansere. Selv om det blir mangel, så er det uansett mye bedre enn å risikere en total flopp på grunn av sen lansering. Jaja, skal uansett bli spennende å se hva som skjer videre.
Nonsens Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Iallfall i det europeiske markedet, som tradisjonelt sett har vært et av de viktigste markedene for Sony. 7255612[/snapback] Jepp, så nylig at 40% av alle solgte PS2 faktisk er solgt i europa. Det er *mye* og sier litt om hvor viktig det europeiske markedet faktisk er i den store sammenhengen.
Bloody Mess Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg vet ingenting om Sony's økonomi, og skal ikke late som jeg gjør det heller, men det er vel ingen tvil om at det er noe annet enn negativt med enda en utsettelse (om det blir det). Allerede så er jeg sikker på at mange som egentlig hadde tenkt til å kjøpe seg PS3 har kjøpt X360, for lenge siden, og det blir sikkert flere av dem jo lengre tid det går. Nå begynner jo X360 etterhvert å få et meget respektabelt spillbibliotek også. Endret 10. november 2006 av BTK
Mr. Needlemouse Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg tviler egentlig på at Sony vil la dette skje. En utsettelse vil være fatal for PS3 i Europa. Halo 3 kommer vel til høsten 2007? Tipper at de launcher i mars som planlagt for å starte opp hypen. Selv om de kanskje bare kan levere et begrenset antall maskiner. Har ikke så mye å si for meg iallefall. Jeg venter heller på PS3 slim og at de får inn rumble i kontrollerene. Endret 10. november 2006 av Bruskork
Mala Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Eg har sjøl vert vitne til folk som hopper av PS3 lasset pga. utsettelsen, og dem er det nok noen av rundt om. Men dersom Sony ikkje greier å produsere nok konsoller til Mars, vil vi få 360-lanseringe all over again. Og det er da også ein ganske kjedelig affære for alle sammen Eg venter i spenning, ikkje minst så blir det kanon å se anmeldelser både fra brukere og nettsteder fra PS3 lanseringen som er styggelig nør
UrgeLoL Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 En fjær ble til en hel hønsegård i dag ser jeg. Phil sier jo bare at han ikke vil love noe siden det ikke er hans bord (Produksjon) Sony vil nok lansere i mars, men uansett er ingenting garantert og derfor vil han ikke love noe. Altså er det ingenting i intervjuet som hvordan de ligger ann til mars lanseringen.
Vallhall Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Får virkelig håpe det på ingen måte blir kroken på døra for PS3. Har selv Xbox 360, og en av grunnene til at 360 nå har så mange gode spill er jo nettopp konkuransen fra Sony, så jeg for virkelig håpe at ikke MS får monopol på konsoller. Her er det kun PS3 og 360 som gjelder, alle andre regner jeg ikke med
Matsini Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Eg har sjøl vert vitne til folk som hopper av PS3 lasset pga. utsettelsen, og dem er det nok noen av rundt om. Men dersom Sony ikkje greier å produsere nok konsoller til Mars, vil vi få 360-lanseringe all over again. Og det er da også ein ganske kjedelig affære for alle sammen Blir ikkje så gale dersom me har ein Wii og 360, som me kan spela gjennom ventetiden Allikevel blir det sjølvsagt trist dersom me må venta lenger enn mars..
BlastyTrasty Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) En fjær ble til en hel hønsegård i dag ser jeg. Phil sier jo bare at han ikke vil love noe siden det ikke er hans bord (Produksjon) Sony vil nok lansere i mars, men uansett er ingenting garantert og derfor vil han ikke love noe. Altså er det ingenting i intervjuet som hvordan de ligger ann til mars lanseringen. 7255745[/snapback] Nuvel, har du lest artikkelen?Sony Worldwide Studios boss Phil Harrison has declined to offer a guarantee that the PlayStation 3 will hit Europe in March as previously announced.Phil Harrison vil ikkje gi noko garanti på at den blir lansert i Europa i Mars. Så jo, det er noko i intervjuet om korleis dei ligg an for ei europeisk lansering i Mars. Endret 10. november 2006 av dark by design
Lil-H Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Dette bør ikke skje! Er møkk lei av å vente. Uansett, jeg kommer aldri til å kjøpe wii eller x uansett. Ps3 skal jeg ha, samme om jeg må vente litt lenger har jo ps2 i mellomtiden =)
schism Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg tror utrolig nok ikke det har så mye å si når Playstation 3 kommer. Den vil selge uansett. Har hørt litt med venner og arbeidskolegaer om spill og da drar jeg selvfølgelig fram 360 som en bra maskin. De aller fleste sier da bare at de venter på PS3 for den vil bli så uendelig mye bedre og mange har ikke engang fåt med seg at Xbox 360 er nexgt gen. Nei Playstation 3 vil nok selge, og det mye på grunn av merkenavnet. Ser jo at PS2 fortsatt selger mye bedre enn Xbox 360 og det enda flere og flere skaffer seg HDTV. Tror rett og slett det er fordi Xbox er Xbox og Playstation er best oppfatninga på folk. Er helt tragisk at det er sånn.
master_al Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Hmm skulle ikke overraske meg om de utsetter enda mere. Men gjør de det, blir det enda lengre til jeg kjøper den. Da blir det sikkert ikke kjøp før i 2008, som er veldig lenge til. Da er garantert også HD DvD vinner av formatkrigen i Europa ihvertfall. Endret 10. november 2006 av master_al
Rottenspacehead Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 jeg kjøpte xbox 360 nå, siden PS3 bare blir utsatt og xbox får mange bra spill ut nå=), men skal vel ha PS3 uansett etterhvert..Så trur ikke de taper noe på det, er bare xbox som tjener på det=)
KydeX Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Nei Playstation 3 vil nok selge, og det mye på grunn av merkenavnet. Ser jo at PS2 fortsatt selger mye bedre enn Xbox 360 og det enda flere og flere skaffer seg HDTV. 7256092[/snapback] Det er jo selvsagt fordi playstation 2 er blitt så billig nå. Du får jo en PS2 slim for en tusenlapp. 1500 med Singstar som er den store greia for tiden. Jeg har xbox og xbox360, og vurderer faktisk å kjøpe meg en PS2 også bare fordi den er blitt så billig. Så at PS2 selger mye nå ser jeg ikke som negativt for xbox 360 (eller PS3 for den saks skyld). Vi må skille på forrige og nåtidens konsoller.
UrgeLoL Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Nei, han sier at han vil ikke gi noen garanti for at ps 3 kommer til europa i mars fordi han ikke kan gi slike garantier.
Syfer Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Nei, han sier at han vil ikke gi noen garanti for at ps 3 kommer til europa i mars fordi han ikke kan gi slike garantier. 7256631[/snapback] Merkelig, det er definitivt ikke det som står på engelsk hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå