Gå til innhold

nwn 2 fort spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dette i skjul siden det er litt spoiler.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har nå fått keepet og har oppgradert alle tingene til han "byggmestern" untatt veien til 100 000 gull. Men hvor oppgraderer jeg armoren og ting til folka mine? har bare fått oppgradert gjenstander. Må jeg vente til senere i spillet eller?
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svar:

Han ene er blacksmithen i Fort Locke, og han andre er en armor fyr i Highcliff(tror det var der det var... Den byen der du seiler med båt til Neverwinter fra). Hvis du lar hu Torio kjerringa inn i borgen din så vil hu si alt dette
Endret av Camper_killer
Skrevet
Svar:

Han ene er blacksmithen i Fort Locke, og han andre er en armor fyr i Highcliff(tror det var der det var... Den byen der du seiler med båt til Neverwinter fra). Hvis du lar hu Torio kjerringa inn i borgen din så vil hu si alt dette

7254497[/snapback]

Ja har har prata med hu dama som hadde tengt å stikke tilbake til amn(eller hvor det nå var) hvis hu ikke fikk en jobb. Jeg prater med henne at det er en ledig plass i min borg, og hu sier "ok il just get my men and pack for the road." så bare står a der og kommer ikke til borga mi. Hva er galt? bug?
Skrevet

Altså nå har jeg gjort en god del quests etter at jeg prata med a. og blacksmith huset kan jeg ikke gå inn i og hu dama er ikke utenfor. Og jeg har oppgradert så jeg har en blacksmith. snodig.

Skrevet (endret)
Altså nå har jeg gjort en god del quests etter at jeg prata med a. og blacksmith huset kan jeg ikke gå inn i og hu dama er ikke utenfor. Og jeg har oppgradert så jeg har en blacksmith. snodig.

7261049[/snapback]

Hun står utenfor borgmuren din. ;)

Endret av SirGalrim
Skrevet

ah takk nå fant jeg det endelig ut! nå har jeg oppgradert armoren og sverdene til folkene mine så bra som det gikk. Men får å få oppgradert mer så trenger de en "local supplier" sier de. hvor finner jeg det?

Skrevet
ah takk nå fant jeg det endelig ut! nå har jeg oppgradert armoren og sverdene til folkene mine så bra som det gikk. Men får å få oppgradert mer så trenger de en "local supplier" sier de. hvor finner jeg det?

7263081[/snapback]

Stopp å lek han på avatern din....

Neida :p

Men du må finne ut litt selv da, tror du må finne sånn "ore" eller hva det nå enn var.

Skrevet

Hehe hater å ikke finne ut ting på spill. spesielt sånn som dette der du ikke får clues hvor du skal finne ting:P Og jeg liker å gjøre ferdig en og en ting om gangen:) derfor må jeg spørre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...