Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Videre planer blir å få meir sparkel, fjerna søl, å bedre lakk, å få lakka lista me sjermen=D. Etter det vett eg ikkje heilt=S har ikkje eit forslag? :D

Skrevet

Ser på å lakke min egen laptop (som for tiden er i deler)

Bare lurte om om dere lakket den under (masse viftehull?) eller bare lot bunnen være "dellstyle"?

• 2 uker senere...
Skrevet

Beklager å sei dette, men stygt, stygt og atter stygt.

Eg har ein pc-en som ser/såg akkurat likk ut (Inspiron 6000) og den er ikkje gjort noke som helst med og ser 100 ganger finare ut en den

Skrevet
Beklager å sei dette, men stygt, stygt og atter stygt.

Eg har ein pc-en som ser/såg akkurat likk ut (Inspiron 6000) og den er ikkje gjort noke som helst med og ser 100 ganger finare ut en den

7387096[/snapback]

Smaken er som baken.. MEN DEN ER ILANGT FRA FERDIG..

• 4 uker senere...
Skrevet

Tusen takk Klekkus.

For mye lakk? eg har brukt grunn farge 2 eller 3 lag, får at ikkje sparkelen skulle visa å så tok eg eit med klar lakk. Det hadde ikkje godt med mindre. Då hadde sparkelen vist igjenom.

Skrevet
Da har dere sprayet for nære. Tenker da på hullene til høyttalerene og rundt mediaknappene.

7562300[/snapback]

Det kan godt vær. Aldri lett å få det perfekt:D

Skrevet

Syntes at dette begynte å se virkelig bra, men sjønner ikke hvorfor alle skal ha alt med "mac-look"

Men siden knappene i front er blå kunne du kansje fått inn litt blått å hadde kansje sett bra ut.

Skrevet
Syntes at dette begynte å se virkelig bra, men sjønner ikke hvorfor alle skal ha alt med "mac-look"

Men siden knappene i front er blå kunne du kansje fått inn litt blått å hadde kansje sett bra ut.

7576086[/snapback]

tusen takk:D

du er eit geni:P eg har noen knåtter så skal vær foran skruane på sjermen, kan dei vær blå? ellers har eg ikkje så mye så e fint å lakka. grunnen får at eg vill ha "mac-look" er får dei har så reine linjer, dei har ikkje mange "grøfter" å dei har konge design.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...