Gå til innhold

Burning Crusade; Spørsmål og svar.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å kjøpe epic mount med andre ord... Renger med at å spare til en vanlig flying mount ifra 60-70 ikke bilr så stort problem egentlig... Men hadde vært litt kjipt om man kunne kjøpe flying mount fra lvl 61 liksom...

Vet at Blizzard har sagt at det er noen områder i BC man må ha flying mount for å komme til. Stemmer dette? Betyr det at de allerede har planlagt en god del content for spillere som har kommet seg til 70?

Skrevet
Jeg lurer på hva alle raiding guilds skal gjøre med spell/skill books fra aq20 som de sikkert har en del av liggende. Billigsalg?

7219921[/snapback]

billig og billig, banken solgte en del av dem for 250G per stk for et par uker siden =P

Skrevet

Ja det vil flere steder du trenger epic mount til å komme til.

Capen er 67 atm så vet ikke helt, men vet at mange går level 70 instances nå i level 67 (shattered halls osv)

Du får AQ20 skillsene trainable i level 61/62 (ja du får skills per level ikke bare hver andre lengre)

Skrevet
Jeg lurer på hva alle raiding guilds skal gjøre med spell/skill books fra aq20 som de sikkert har en del av liggende. Billigsalg?

7219921[/snapback]

billig og billig, banken solgte en del av dem for 250G per stk for et par uker siden =P

7219948[/snapback]

Folk som kjøper dem for den prisen kan ikke være riktig vel bevart. Man får jo kjøpe dem hos trainer ved lvl 62.

Skrevet (endret)

Hvilken lvl vil druids lære fligth form, har hørt lvl 68, stemmer det?

Og er det mulig for meg å få tak i BC beta key idag?

Endret av Ajac0
Skrevet
Hvilken lvl vil druids lære fligth form, har hørt lvl 68, stemmer det?

Det stemmer.

Og er det mulig for meg å få tak i BC beta key idag?

7222844[/snapback]

Du kan sjekke om det finnes noen konkurranser som fremdeles er åpne. Blizzard

har sendt ut store mengder keys til nettsteder som skal "konkurres ut" så det er alltids en mulighet.

Ellers er det vel liten sjanse hvis du ikke er veldig heldig og blir valgt ut på random.

Skrevet
Vil det bli noen foranderinger fra lvl 1-60. Altså før Outlands.

Mvh Daniel

7223342[/snapback]

Nei, ikke hvis du mener level-up content (sett bort fra de to nye rasene). Derimot vil talent treet til samtlige klasser utvides også de som ikek kjøper TBC.

Alikvel kommer det en instance i Kalimdor og en i Eastern Kingdoms, henholdvis Caverns of Time (66-70) og Karazhan (70 raid).

Skrevet
Noen som vet om denne 25 manns limiten i instancer som innføres med TBC også vil gjelde MC, BWL, Onyxia og Naxx ??

7223087[/snapback]

Man kan fremdeles være 40 stykk i de instancene.

7223328[/snapback]

Hmmm....så du sier at limiten blir forbeholdt instancene i Outlands, og at de "gamle" instancene blir uforandret ?

Skrevet

Jeg har oxo et spørsmål, kommer dette nye spillet til og være veldig pc krevende? om jeg må skaffe meg ny pc for og kunne spille TBC blir litt driit=/

Skrevet
Jeg har oxo et spørsmål, kommer dette nye spillet til og være veldig pc krevende? om jeg må skaffe meg ny pc for og kunne spille TBC blir litt driit=/

7223377[/snapback]

Samme systemkrav som retail WoW :)

Skrevet

Hei, jeg har et spørsmål.

De som er så heldige å ha beta key, hva skjer med dem når BC kommer ut? de er jo antagelig 70 da, mens oss resten er lvl 60. beholder de de 10lvl de har fått

Skrevet
Hei, jeg har et spørsmål.

De som er så heldige å ha beta key, hva skjer med dem når BC kommer ut? de er jo antagelig 70 da, mens oss resten er lvl 60. beholder de de 10lvl de har fått

7223537[/snapback]

Nei, alt du gjør i beta har ingenting å si for charen din når BC kommer ut. Man får ikke beholde noe av gear/levler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...