Gå til innhold

Trenger hjelp med en quest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder på med fire hardened mail, warrior quest. Har samlet alt eg skal men mangler en siste ingediens, og den er i Razorfen Kraul. Jeg er lv.31 og klarer dermed ikke å soloe questen. Trenger hjelp nå, men ingen av de jeg har spurt vil hjelpe.

JEg er desperat.

7204896[/snapback]

 

/join LookingForGroup
/5 LFG RFK, plx hlep or you R no0b!1elevan-oen

 

Eller muligens /4 i stedet for /5 .. det spørs.

Lenke til kommentar
Holder på med fire hardened mail, warrior quest. Har samlet alt eg skal men mangler en siste ingediens, og den er i Razorfen Kraul. Jeg er lv.31 og klarer dermed ikke å soloe questen. Trenger hjelp nå, men ingen av de jeg har spurt vil hjelpe.

JEg er desperat.

 

 

Kleisor ING

7204896[/snapback]

 

spør random lvl 60 warrior en av de gidder nok siden de vet hvordan det er og ha den :=) jeg tenkte jeg skulle få hjelp av en lvl 60 og skaffe meg den før lvl 22 :=)

Lenke til kommentar

Hvis du skal bli boosta gjennom av en highlvl er det bedre å sette seg veien mellom RFK og RFD. Når det kommer en lvl 60 ridende forbi kan du ydmykt, snillt og med en smule RP i spørsmålsstillingen spør om han kjappt kan hjelpe deg å finne itemet ditt. Sjansen er mye bedre for å få hjelp der enn om du spammer /4 LF BOOST RFK.

 

Utrolig hvor hjelp man får når man spør litt høflig...

Lenke til kommentar
Hvis du skal bli boosta gjennom av en highlvl er det bedre å sette seg veien mellom RFK og RFD. Når det kommer en lvl 60 ridende forbi kan du ydmykt, snillt og med en smule RP i spørsmålsstillingen spør om han kjappt kan hjelpe deg å finne itemet ditt. Sjansen er mye bedre for å få hjelp der enn om du spammer /4 LF BOOST RFK.

 

Utrolig hvor hjelp man får når man spør litt høflig...

7209585[/snapback]

 

hvor mange ganger om dagen labber det en lvl 60 forbi der? de fleste som skal noe der tar gjerne flyet og bedre og wisper lvl 60 warriors som skjønner hvordan det er:=) tar jo bare noen minuter så burde jo gå greit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...