Gå til innhold

Amerikanske Ektremister (?) er på trynet.


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Link

 

Hva synes dere om dette? Kjenner at jeg blir kvalm og utrolig provosert av denne filmen. Klarer rett å slett ikke å tenke klart, og får lyst til å gjøre noe grusomt med folka i programmet :ermm:

 

Er egentlig en ganske tolerant person, men dette trigger meg seriøst.

Lurer egentlig på hva dere syns om slikt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Kjenner bare at kroppen min fylles med adrenalin, og tør ikke tenke på hva jeg hadde gjort mot de i enerom :p Er ikke så agressiv i slike situasjoner til vanlig, men føler det slik.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Synes ikke det var så opprørende. Terskelen for å dra frem slike kjøtthuer over there er betydelig mindre enn hos oss, takk for det, eller hvorfor ikke? De gjør vel mere skade på seg selv ... :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg tenner fordi jeg blir oppgitt over hvor tilbakestående et menneske kan bli.

7199933[/snapback]

 

Voff voff, nå vil ikke jeg analysere deg, men heller spør hvorfor du lar deg selv bli oppgitt? :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Jeg tenner fordi jeg blir oppgitt over hvor tilbakestående et menneske kan bli.

7199933[/snapback]

 

Voff voff, nå vil ikke jeg analysere deg, men heller spør hvorfor du lar deg selv bli oppgitt? :thumbup:

7200022[/snapback]

 

Jeg vet ikke, men det er min naturlige reaksjon :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg tenner fordi jeg blir oppgitt over hvor tilbakestående et menneske kan bli.

7199933[/snapback]

 

Voff voff, nå vil ikke jeg analysere deg, men heller spør hvorfor du lar deg selv bli oppgitt? :thumbup:

7200022[/snapback]

 

Jeg vet ikke, men det er min naturlige reaksjon :p

7200099[/snapback]

 

Okay, fordi det er helt naturlig, men husk å styre den.

On topic: Det hadde vel ikke vært å forakte om vi her på berget dro frem noen flere av våre egne kjøtthuer. Ser en hel del av dem på div. forum. Kan jo være litt underholdende og pulverisere disse live :)

Lenke til kommentar
Og samtidig bekymrer Bush seg for islamske fundamentalister.  :tease:

*NgZ går ut og feier for egen dør*

7200042[/snapback]

 

Tja, dette Phelps-vesenet og hennes likesinnede har det som regel bare i kjeften. De er vanligvis ikke av typen som sprenger seg i selv lufta og tar masse mennesker med seg i samme slengen.

 

Her er hun forresten igjen. http://www.break.com/index/crazyfox20.html

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Alle her må skaffe seg Silent Hill. Håper dere kommer til å kose dere like mye som jeg gjorde under klimaksscenen :love:

 

Edit: Registrerte meg nettopp på et stort amerikansk kristendoms forum. Er mye morsomme greier her ja :!: Får håpe jeg klarer å kontrollere meg fra å bli for frekk.

7201458[/snapback]

Jeg registrerte meg på levende ord forum, og skrev et himmelsk sarkastisk innlegg. Det kunne bare ikke bli tatt alvorlig. Men selvfølgelig var det en som mente jeg hadde gode poenger. Noe jeg også hadde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...