Snytefant Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Har planer om å kjøpe en suzuki RMX. har lest mange steder at den går i ca. 45. men broren min sier at jeg ikke bør kjøpe den for RMX og SMX går ikke mer enn 37 orginalt .. Er det sant?.. siden fartsgrensa er så lav for mopeder så vil jeg værtfall kjøre så fort. Endret 31. oktober 2006 av --MrDave-- 1
TanglewoodD Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Tja, RMX og SMX går egentlig dårlig uansett, iforhold til andre mopeder. Med og uten trim da vel og merke. Men, billige og stabile sykler som trengs lite vedlikehold, motormessig. Men feks som den der, litt små herja, heisa faktisk .. og litt små greier , så kan det hende leve tiden går litt nedover - Men ikke nødvendigvis, spør etter sist han bytta stempel.
SkagenK Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vel, en jeg kjenner fikk sin rmx max opp i 50 km/t, var i nedoverbakke. Vis du skal kjøre orginalt så ville jeg sett på Derbi senda, det er vel de som går best orginalt. Går veldig bra med effektanlegg,dyse og drev.
Kai_pai Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 jeg kjører org rmx etter at jeg blei tatt av onkel blå, og det går dass! jeg lover deg, jeg har solgt min pga av det. og kjøpt honda px:D ikke kjøp rmx om du skal kjøre org, kjøp enten derbi, eller så kjøper du scooter, mange scootere går rundt 50-55 org. aprillia feks. varierer nok litt, men enten gammalt eller scooter. org gir moped uten trim er sjeldent noe gøy, blir så sjukt mye giring på 50 km/h. du har tross alt 6 gir på rmxen, gjør ikke annet enn og gire.
X-Mode Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 jeg kjører org rmx etter at jeg blei tatt av onkel blå, og det går dass! jeg lover deg, jeg har solgt min pga av det. og kjøpt honda px:D ikke kjøp rmx om du skal kjøre org, kjøp enten derbi, eller så kjøper du scooter, mange scootere går rundt 50-55 org. aprillia feks. varierer nok litt, men enten gammalt eller scooter. org gir moped uten trim er sjeldent noe gøy, blir så sjukt mye giring på 50 km/h. du har tross alt 6 gir på rmxen, gjør ikke annet enn og gire. 7193535[/snapback] hadde en rmx..hadde hjemelagte plombe så ble ikke tat for trim..og 45mm org selynder..så den gjek godt i ax..gjek i 60...brukte nesten ikke bensin...
Complexity Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Rmx går dødt orginalt da.. kjøp heller furia.. en kompis av meg fikk 65 på sin orginalt men gammalt er best
martbo Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Vil bare minne om at trimmet moped ikke er tillatt brukt på offentlig vei i Norge, og at vi derfor ikke ønsker diskusjoner om trimming her på forumet.
truls91 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Hei Har nettop fått meg en Suzuki RMX blå 2002 modell Vaneligvis går disse tregt standard. På min er det en anderledes potte. Ikke Effektpotte akkurat. Den går 70-80 på sletta Og evig digg å kjøre
Granvang1 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hei..Jeg har en derbi som bare er dyse og som går i 65 på flata...Vennen min har Rmx og han kjører orginalt ...Den går bare i 40:P
MaSo Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Kjørte RMX selv, holdt 50 på speedometret på flatmark og når jeg fjernet plomberinga i svanen og åpnet luftfiltret så holdt jeg 90-95 på flata
James Bond Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Skal Suzuki RMX gå noe bra, så skal den ha: Sylindere: 1. Barikit 6, glem Barikit 7, er dyrere og dette med 22hk ++ er bare piss, er vært teste og det er ikke mer enn bk6! 2. Hebo 3. Airsal eller Athena (athena er en meget god hverdagssylinder) Forgasser (kommer helt ann på sylinder) 1. Keihin 28 eller Mikuni 26-28 mm 2. 24mm - 26mm dell orto Effektanlegg 1. MK comptetition, er selvsagt best om du orker og betale for det. 2. Yasuni cross og MK1 eller MK2 3. Ninja, (ifølge min mening er dette kun skrot!) Drev Kommer ann på om du vill ha aks eller toppfart. selv anbefaler jeg: 1. God standard dreving for trim 14-52 2. Aksedreving 12/13/14 - 52/54 (spørs hvor sykt du vill ha det) 3. Toppfart 14-48 Ville tatt nr.1 jeg da men... Du må seff ha powerfilter og tennplugg BP9ES, fint om dreva er forsterka, da er man sikre på kvaliteten. Jeg tror med alle nr.1 på mitt syn på RMX og oppsett minst med god innkjøring vill gi 120 km/t på speedo.
.Butthead. Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 "host" gammel tråd, tror trådstarter har funnet ut det han spurte etter "host"
eirik11 Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) En kamerat av meg hadde RMX, med bare ninja effektanlegg. Eg hadde 90-95 på sletta Endret 17. januar 2008 av eirik11
James Bond Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 En kamerat av meg hadde RMX, med bare ninja effektanlegg.Eg hadde 90-95 på sletta Da skal jeg faenme ha Ninja effektanlegg jeg og.
AlltidRett Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Skal Suzuki RMX gå noe bra, så skal den ha: Sylindere: 1. Barikit 6, glem Barikit 7, er dyrere og dette med 22hk ++ er bare piss, er vært teste og det er ikke mer enn bk6! 2. Hebo 3. Airsal eller Athena (athena er en meget god hverdagssylinder) Forgasser (kommer helt ann på sylinder) 1. Keihin 28 eller Mikuni 26-28 mm 2. 24mm - 26mm dell orto Effektanlegg 1. MK comptetition, er selvsagt best om du orker og betale for det. 2. Yasuni cross og MK1 eller MK2 3. Ninja, (ifølge min mening er dette kun skrot!) Drev Kommer ann på om du vill ha aks eller toppfart. selv anbefaler jeg: 1. God standard dreving for trim 14-52 2. Aksedreving 12/13/14 - 52/54 (spørs hvor sykt du vill ha det) 3. Toppfart 14-48 Ville tatt nr.1 jeg da men... Du må seff ha powerfilter og tennplugg BP9ES, fint om dreva er forsterka, da er man sikre på kvaliteten. Jeg tror med alle nr.1 på mitt syn på RMX og oppsett minst med god innkjøring vill gi 120 km/t på speedo. Kan vel knapt kalles moped lenger etter alt dette. Jeg hadde like godt kjøpt en 250 eller lettsykkel. Hva taper man på det?
pizzafordi Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 hvis loven i norge tilsa at vi hadde nøtt å kysse asfalten hver morning, hadde da alle gjort det? Loven i norge begynner vel å bli litt føkka spør du meg 45, hallo brukermoderator du har sikkert alldri kjørt på veien. eller sett en stygg forbi kjøring det handler om å redde skinnet sitt. Jeg kan være enig i en ting hvis trimmen begynner å gå over 60 kmt, men det må da faen være lov å sikre seg 10km extra så en skåner seg 50 forbikjøringer til dagen mindre.
reds Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Min SMX (tilsvarer RMX, bare gatedekk) går nå i 80km/t med MK2 effektanlegg. 16-52 er størrelsen på drevene. Noe stort, men du slipper å bevege deg over 3. gir. Anbefaler disse syklene, de går stort sett til du vraker dem eller blir meid ned.
James Bond Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Min SMX (tilsvarer RMX, bare gatedekk) går nå i 80km/t med MK2 effektanlegg. 16-52 er størrelsen på drevene. Noe stort, men du slipper å bevege deg over 3. gir. Anbefaler disse syklene, de går stort sett til du vraker dem eller blir meid ned. syns RMX går dårlig uansett. Hva suzuki har gjort med motorne er ukjent, de holder bare, men så mister de km/t etter som kilometerene på speedoen teller mer og mer... det er trist. min gjorde 90 med bare mk1 byttet, trengte ikke bytte dyse ellerno, den gjorde 90 den på sletta (kjøpt 1123 km) nå gjør den 70 (5000 km)
reds Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Det kan ha noe med manglende vedlikehold å gjøre, Plizket. Har du ikke utført servicer på den til riktig antall kilometer, er det klart at den går dårligere.
Anbefalte innlegg