Gå til innhold

Sensation White 2007


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Ferry-fan som jeg er hadde jeg håpet på han hvis jeg hadde dratt på White!

8666806[/snapback]

 

Ohh, da skulle du vært der ifjor, sinnsykt nice :) Spillte mye låter fra albumet hans. Stod folk med fioliner rundt dj boothen når han fyrte igang galaxia, da tok det greit av:)

 

Ahh, gleder meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hadde vært fett å få med sef JJ og Darren Emerson. :)

 

Men hvor blir det av Trance DJ-ene? Nå har det jo blitt helt house! :dontgetit:

I 2005 var Armin og Marco V der, sammen med bl.a Laidback Luke og David Guetta, det er hva jeg kaller en fin blanding..

ID&T sier jo selv at verden trenger mer trance, men det vises ikke akkurat..

Lenke til kommentar

Som E-wok sier var det en perfekt lineup i 2005. Dette var heldigvis også året jeg tok turen. Om de går bort fra denne blandingen er det egentlig trist. Men for å være ærlig var de forskjellige DJ'ene flinke til å variere, og til tider blande sjangere, noe som piffet opp House'n litt. imo :)

 

David Guetta var helt rå, og jeg er ingen spesiell house fan. Synd at Armin van Buuren ikke er med, da han desidert hadde råeste mixen under hele White 2005.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Elendig lineup, som nevnt. Håper ID&T har lagt inn fler trance DJer, om to år, da jeg endelig er gammel nok til å dra...

Samme håper jeg. 90-modell her. ;) Ikke kult å være født seint på året..

 

I det Above & Beyond spiller 'No One On Earth' i 2009 og hele hallen synger med... :love: Håper jeg får oppleve noe slikt.

 

AndyG: Misunner deg så til de grader.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Elendig lineup, som nevnt. Håper ID&T har lagt inn fler trance DJer, om to år, da jeg endelig er gammel nok til å dra...

Samme håper jeg. 90-modell her. ;) Ikke kult å være født seint på året..

 

I det Above & Beyond spiller 'No One On Earth' i 2009 og hele hallen synger med... :love: Håper jeg får oppleve noe slikt.

 

AndyG: Misunner deg så til de grader.

8801187[/snapback]

 

Så du er 90 modell du og?

 

Heller det, enn at en eller annen oppskrytt house DJ spiller 'Put Your Hands Up... For SENSATION!' og hallen ''synger'' med.

 

Nei, prioriterer heller trance energy framfor Sensation.

Lenke til kommentar

Er ikke offisielt bekreftet, men på denne siden står dette:

 

If this was true, I was going to be slightly disappointed. ID&T says the world needs more trance, but why don’t they do anything about it? So I decided to check them all out, and here are my results after checking their official or myspace pages: Darren Emerson confirms, David Guetta confirms, Junior Jack confirms, Mason confirms (”secret location” in Amsterdam) and Fedde Le Grand confirms. So there I think we have it, unless ID&T has something up their sleeve...

Ser ikke lovende ut. :( Sjekk myspace-siden til Junior Jack og Fedde bare for å være sikker og sto at begge skulle dit..

 

FÅr bare håpe de har en skikkelig sværing på lur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...