Gå til innhold

trenger diverse programvare til linux


Anbefalte innlegg

1) Et shell-script har ofte filendelsen .sh, men ingen filendelse er påkrevd - det er fortsatt et script selv om det ikke heter .sh til "etternavn". På samme måte er en JPG-fil en JPG-fil uavhengig om det er plassert ".jpg" bak eller ei - Windows gjør desverre denne tankegangen noe vanskeligere om man kommer derfra.

2) Godt er det! Du skal da vel ikke inn i /root/.gnome2/nautilus-scripts ? Om noe skal du inn i /home/<dinbruker>/.gnome2/nautilus-scripts

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1) Et shell-script har ofte filendelsen .sh, men ingen filendelse er påkrevd - det er fortsatt et script selv om det ikke heter .sh til "etternavn". På samme måte er en JPG-fil en JPG-fil uavhengig om det er plassert ".jpg" bak eller ei - Windows gjør desverre denne tankegangen noe vanskeligere om man kommer derfra.

2) Godt er det! Du skal da vel ikke inn i /root/.gnome2/nautilus-scripts ? Om noe skal du inn i /home/<dinbruker>/.gnome2/nautilus-scripts

7282222[/snapback]

ah....konge tester nå :D

Lenke til kommentar
1. warez er ikkje tillat....................  skamme seg........

 

2. unrar x /sti/til/fil i terminal

7285215[/snapback]

1) warez? har ikke gjort noe sånt jeg ?

2) du har ikke noe hvor jeg ikke må bruke komando?

7285396[/snapback]

1. lmg-iceage2.part001.rar: filtypen støttes ikke <- ikkje mistenkelig i det heiletatt :)

 

2. Er det så vanskelig å skrive 6 tegn, og så navnet på filen?

Lenke til kommentar

Det er ingen programmer for linux som har alle funksjonene i alcohol 120%. Hvilke funksjoner er du ute etter?

 

Montere en .iso fil kan du vel gjøre gjennom fuse, tror jeg.

Brenneprogrammer: k3b eller gnome-baker

 

Edit: Jeg hadde lest alt til den siste posten på 3. siden og trodde det var den siste posten da jeg svarte på den.

trenger et program som ligner på alcohol 120%

7250219[/snapback]

Endret av HavarN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...