Gå til innhold

En liten PES 6 VM-turnering! (Xbox360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har dårlig nyheter, jeg må melde meg ut turneringen og avbryte den viss ikke noen andre gidder å overta.

 

Årsaken er at 6 av mine fingrer er skadet, jeg skulle rense noe runde greie på koiler maskin på jobb mens den var i gang så plutselig satt hansken som jeg hadde på meg i fast så da gikk de inn over de runde greiene å fingrene mine ble fastklemt. 2 av fingrene mista jeg neglene på og den ene fingeren min sprakk. Sjefen kjørte meg til sykehuset der vi måtten vente i 3timer (i svimma pga musta for mye blod) før jeg fikk behandling.

Men helt sant, det er sykt vanskelig å skrive på pc'en og å få spillt 360 nå :(

dsc06284sc9.th.jpg

Lenke til kommentar
har dårlig nyheter, jeg må melde meg ut turneringen og avbryte den viss ikke noen andre gidder å overta.

 

Årsaken er at 6 av mine fingrer er skadet, jeg skulle rense noe runde greie på koiler maskin på jobb mens den var i gang så plutselig satt hansken som jeg hadde på meg i fast så da gikk de inn over de runde greiene å fingrene mine ble fastklemt. 2 av fingrene mista jeg neglene på og den ene fingeren min sprakk. Sjefen kjørte meg til sykehuset der vi måtten vente i 3timer (i svimma pga musta for mye blod) før jeg fikk behandling.

Men helt sant, det er sykt vanskelig å skrive på pc'en og å få spillt 360 nå :(

dsc06284sc9.th.jpg

7239729[/snapback]

Oi, det var da fryktelig synd da, håper du blir fort bra igjen :no:

Da får jo noen andre lede turneringen, for den som vil er det bare å si ifra her :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...