Gå til innhold

Doble tilbud - dårlig kundebehandling?


Anbefalte innlegg

Hvis ikke du får tilbake pengene kan du jo for så vidt bare heve kjøpet. Med tanke på at det er nettkjøp har du jo rett til dette innen 14 dager(eller var det et annet tall? husker ikke), og såvidt jeg skjønner har det enda ikke gått 14 dager. Første posten din kom jo 29.10 så. Så kan du heller kjøpe den på nytt igjen til ny pris, eller hvis prisen nå har gått opp, gi direkte faen i dell og kjøpe en annen skjerm. Jeg hadde hvertfall aldri godtatt 1000 da jeg vet en annen har fått 1500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel angrefristen min gikk ut i går, så det argumentet kan tas ut av ligningen :)

 

Jeg forstår forsåvidt Dell utmerket. De gambler på at jeg godtar tilbudet - jeg måtte jo strengt tatt betalt frakt ved angrefrist og dermed taper jeg ikke stort på 1000,- kroner kontra retur og gjenkjøp.

 

At vi er to stykker som får forskjellig respons forrundrer meg heller ikke. Henvendelsene er beanhdlet to ulike steder, og slike ting er det ofte vanskelig å lage helhetlige rutiner for i en så stor bedrift.

 

Tetanus har forholdt seg til en selger, og selgeren er klar over fordelene med et godt kundeforhold. Jeg kjenner ikk Tetanus sitt forhold til Dell fra før, og det kan jo være bra tidligere, men unasett om det er et førstegangsskjøp har selgeren lært at fornøyde kunder vender tilbake.

 

Min henvendelse har blitt behandlet av kunderservice. Sannsynligvis har ikke en selger sett på den i det hele tatt, og kundeservice har en litt annen tilnærming, da de ikke er opptatt av mersalg og kundetilfredshet på samme måte som en selger.

 

Jeg avventer Tetanus og sender svar på mailen når han er "home free" :)

Lenke til kommentar

Og mitt andre svar fra Dell var litt mindre hyggelig. Argumentet mitt om at andre har fått hele mellomlegget refundert av selger ble avspist med at selgeren i så fall har tatt dette ut av egen lønn. Men Dell hadde allikevel mulighet til å gi meg litt mer tilbake enn de absolutte maks fra forrige svar. Jeg får tilbake 1.200,-

Lenke til kommentar
Argumentet mitt om at andre har fått hele mellomlegget refundert av selger ble avspist med at selgeren i så fall har tatt dette ut av egen lønn.

7216633[/snapback]

Helt utrolig at de sier slike ting til deg som kunde, tatt dette av sin egen lønn?

De tror jo kundene sine er dumme som en stokk :)

Lenke til kommentar
Og mitt andre svar fra Dell var litt mindre hyggelig. Argumentet mitt om at andre har fått hele mellomlegget refundert av selger ble avspist med at selgeren i så fall har tatt dette ut av egen lønn. Men Dell hadde allikevel mulighet til å gi meg litt mer tilbake enn de absolutte maks fra forrige svar. Jeg får tilbake 1.200,-

7216633[/snapback]

Dette er jo en vgsak?

 

"Dell-ansatte må trekke rabatter fra på egen lønn"...

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så synes jeg de hadde vist en bedre side ved å beklage at det er forskjeller og heller si at de ikke ante hvorfor. De burde også holdt seg til den opprinnelige summen, ikke gitt etter 200 kroner. Da reiser de bare tvil om hvorfor de ikke gjorde det med en gang...

 

Men de gjør nå som de vil, så kan vi helle tvile i ettertid. Mitt kundeforhold har ikke blitt styrket særlig av denne saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...