Gå til innhold

Har BF Blitt som "SIMS"?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det finnes en slik post her fra før av, men det kanskje noen av dere som har lagtmerke til at det har kommet "none" tilleggs pakker til BF spillene.

Akuratt som i SIMS Spillene

 

 

BF 1942: tileggs pakker

-Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII

-Battlefield 1942: Road To Rome

 

 

BF 2: tilleggspakker

-Battlefield 2: Special Forces

-Battlefield 2: Euro Force

-Battlefield 2: Armored Fury

-Battlefield 2: Modern Combat

 

 

Og nå har BF2142 kommet, tror dere det kommer mange expansjonpacks til BF2142 også?

 

Er det bare jeg som synes at EA games burde inkludere "nye" våpen, kjøretøy etc i patcher?

 

Hva synse du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt at EA skal slippe BF2142 - Pets snart. Du kan f.eks. skaffe deg en beinhard bulldog som biter motstanderne i nøttene, eller en kamikaze-chihuahua så liten at ingen treffer den der den løper dit du vil med en fjernstyrt bombe på ryggen.

7173725[/snapback]

 

Oi, :D gleder meg.Du har nok rett i at det har kommet mange expansion packs,ikke at det er noe negativt.

Endret av SirHenrik
Lenke til kommentar
Faktisk veldig ening i det trådstarter skriver, har irritert meg over dette lenge. Selv har jeg aldri kjøpt mer enn grunn pakken.

7174163[/snapback]

Det er no uansett vanleg BF2 som er best da synast eg. SF, EF og AF er det nesten ingen som spelar uansett. Det varer interessa berre ein månad kanskje uansett.

Eg kjøpte SF mest for unlocks, har spelt SF i rundt 15 min, ikkje meir. Jaja, eg fekk unlocks da, men sidan eg spelar i klan, brukar eg ikkje unlocks. For å bli betre i standard våpena. Har ikkje EF og AF.

 

Eg synast det er for mange tilleggspakkar.

 

A.V :)

Lenke til kommentar
Har hørt at EA skal slippe BF2142 - Pets snart. Du kan f.eks. skaffe deg en beinhard bulldog som biter motstanderne i nøttene, eller en kamikaze-chihuahua så liten at ingen treffer den der den løper dit du vil med en fjernstyrt bombe på ryggen.

Jeg gleder meg, og tror faktisk det kan bli ganske kult! :)

 

bfpetssmalllj6.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Vil anbefale folk å gjøre litt research før dere buser ut med allverdens utsagn.

 

- Battlefield 2: Special Forces er en tilleggspakke.

- Battlefield 2: Euro Force er såkalt "booster-pack"

- Battlefield 2: Armored Fury er også en "booster-pack"

- Battlefield 2: Modern Combat er til konsoll

 

:hrm:

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Vil anbefale folk å gjøre litt research før dere buser ut med allverdens utsagn.

 

- Battlefield 2: Special Forces er en tilleggspakke.

- Battlefield 2: Euro Force er såkalt "booster-pack"

- Battlefield 2: Armored Fury er også en "booster-pack"

- Battlefield 2: Modern Combat er til konsoll

 

:hrm:

7176477[/snapback]

 

sry for at jeg tar tilleggspakke og boosterback under samme kam :(

Lenke til kommentar
Hadde vietnam noen expansion. Var tross alt der man kunne fly og høre på musikk:D

Finnes ikke artigere enn det, selv om bf 1942 fortsatt er kongen:P....sammen med desert combat modden

7180824[/snapback]

 

Enig, Vietnam er det feteste spillet i denne serien!

Hvor fett er det ikke å hore med helikoptre og høre på gamle klassikere?

 

bare dritt at det er no fuck som endrer profilnavnet mitt til "player" hele tia så jeg blir kicka fra servere :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...