Emils. Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Helt latterlig. Få av Torres og inn med Hazard nå!
Brandshal Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Helt latterlig. Få av Torres og inn med Hazard nå! Ikke vær så streng da, Batman kan jo få til noe.
Emils. Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Tragiske hore du er Benitez. Roman fjern den feite halikken!
Lemongrass Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Gidder ikke å bruke energi på kommentere noe mer om kampen enn at det er som forventet og at jeg er drittlei. Gir forresten faen i FA cupen hvis det skal gå på bekostning av 4. plassen. Få innpå Hazard, Demba Ba fort som f. Endret 30. mars 2013 av Mos Def
Lemongrass Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 YES! Benayoun, du viser fantastiske kvaliteter som manager Rafael Benitez
Emils. Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Det der er det dummeste jeg noensinne har sett. Tar ut Oscar og setter innpå Bønna. Fy faen. Nå er det faen meg nok.
Emils. Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Sykt imponerende å se at vi har spillere som Moses og Bertrand som ikke klarer å skru en ball inn i feltet uten å treffe første Saints spiller hver jævla gang. Fy faen det er så patetisk latterlig lavt. Håper feite Rafa er fornøyd med å starte uten Hazard, Mata og Ba.
Emils. Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Statistikk gutta som argumenter for at Lampard fortjener ny kontrakt gir blanke faen at i 8 av 10 kamper spiller han like rævva som han har gjort i dag. Han er alt for sjeldent den mannen vi trenger i slike kamper, dessverre.
Emils. Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Svarte faen ass. Bra du er god til å prioritere også. Ditt jævla taktiske geni. Det er da faen meg ikke en kjeft som innerst inne bryr seg om vi vinner FA cupen. Det eneste som betyr noe er den jævla topp 4 plassen. At Benitez heller vil vinne FA cupen fremfor å ha æren i behold (bare å innse at han er en forbanna taper og jeg håper av HELE mitt hjerte at ryktet og æren til Benitez for alltid er ødelagt). Det her suger så jævlig. Akkurat nå fortjener klubben Justin Bieber som supporter. Endret 30. mars 2013 av Emils.
Lemongrass Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Benitez er kun ute etter å vinne et trofe før han forlater Stamford Bridge. Det er jo ingenting å si for han om vi tar 4. plassen eller ikke, han skal ikke være her neste år uansett. Han vil vinne et trofe for seg selv og sørge for å gjøre mest mulig skade i en klubb han har offentlig har uttalt at han missliker. Forbanna klovn.
Xanman Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 Akkurat nå fortjener klubben Justin Bieber som supporter. Oh snap! 3
Xanman Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 At alt er på grunn av den slemme mannen som reddet dere fra konkurs og gjorde dere til et tittelvinnende lag, vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå