Emils. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 As we talk, Ba er i gang med sin medisinske test.
Emils. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 I følge SkySport har Ba signert på en 3,5 års kontrakt og er nå Chelsea spiller etter å ha bestått den medisinske testen!
Emils. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Også: Den spanske avisen AS hevder i dag at Chelsea har lagt inn et bud på Gonzalo Higuain verd 24 millioner pund!
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Vi ligger iallefall ikke på latsiden. Kan ikke forstå at vi henter Falcao til sommeren om vi kjøper Higuain i tillegg. Ba, Torres, Higuain og eventuelt Lukaku
Emils. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Tviler på at det blir noe av Falcao kjøpet da. Som du sier så har vi Lukaku. Eneste muligheten er at Torres drar til AM.
Aleks Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Benayoun tilbake i fra lån. Sendes vel ut igjen eller, om vi er heldige, får vi solgt han.
Emils. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Reports say that Micah Richards was at Stamford Bridge yesterday! According to Daily Mail he is closing in on a transfer! #Richards #Chelsea Er dette for å satse på at Luiz kun skal spille DM må man tro?
fox Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Reports say that Micah Richards was at Stamford Bridge yesterday! According to Daily Mail he is closing in on a transfer! #Richards #Chelsea Er dette for å satse på at Luiz kun skal spille DM må man tro? Emils.! Ser du er meget aktiv i tråden, noe som er koselig. Men kan du vennligst svare på PM'en min??? 6
dysfunctional Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Nå ble jeg nysgjerrig på hva den PM-en inneholder, siden du har mast så fælt om det. 1
PrettyBoy Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Richards inn som høyreback, hadde vi ikke allerede kjøpt en ung brasse Wallyce tror jeg han het, som kommer til sommern? Da har vi Azp, Richards, Ferraira (Ivan) på høyresiden men kun Bertrand på venstresiden hvis Cole drar? Endret 3. januar 2013 av PrettyBoy
dysfunctional Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Det beste hadde vært Baines. For en spiller! Drømmesignering hvis Cole forlater oss til sommeren. Dessverre ser jeg ikke helt for meg Baines som en Chelsea-spiller... Endret 3. januar 2013 av Zeromac
PrettyBoy Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Baines hadde vært en kongesignering hvis Cole drar..Hvem vet kanskje han tar turen til sommern..
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Nå ble jeg nysgjerrig på hva den PM-en inneholder, siden du har mast så fælt om det. Secret Santa.
fox Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Nå ble jeg nysgjerrig på hva den PM-en inneholder, siden du har mast så fælt om det. Ikke enda, det er ikke noe big deal uansett
Aleks Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Gir lite mening å handle inn en høyreback med mindre han kan spille midtstopper. I tillegg til nevnte Ivanovic, Azpilicueta, Ferreira, og Wallace så har vi også 2 lovende backer på lån.
Aleks Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Patrick Bamford @Patrick_Bamford Haha can't believe I got kicked out of the stadium last night because the stewards thought I was a QPR fan. #whatajoke Seriøst? Her er det noen som burde få sparken. Bra gjort.
Aleks Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Da var Ba offisielt. Håper dette blir vellykket. 1
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Nummer 29 og i troppen til morgendagens kamp :-) Terry vil forøvrig frede nummer 8 når Lampard forsvinner til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå