Gå til innhold

Ninjaloot på WoW


Anbefalte innlegg

Altså det tar en times grinding å skaffe tilbake de to nexusene han rappa, se humoren i det hele. :)

7177204[/snapback]

 

 

Vær så snill og fortell meg om den grinde plassen.

 

 

Men OT, var så JÆVLA lættis det Zaptoz bilde, \o/. Ikke fordi at ninja looting er fun, men at en med _crappy_ gear, ninja looter fra en guild som er careface :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er bittelitt forskjell på å ødelegge en CS runde som varer tops 5 minutter? og ett MC run som tar ettpar timer...

 

tulling...

7180747[/snapback]

 

huff ja.. jeg er en tulling. sry for å gjøre noe dumt i et pc spill-.-

rykte mitt var jo ødelagt anyways av div. grunner.

 

jeg ødelagte skkert livet til de som ikke fikk looten.

7180919[/snapback]

Nei du ødela ikke livet til noen, men du ødela kanskje kvelden og mange timers MC runs for andre.

Lenke til kommentar
Da jeg spillte WoW, hadde jeg en pala venn på en annen server som ville bytte til min.. han joinet Onyxia med guilden sin... ninjalootet Judgement crown, lot resten ligge, logget ut og byttet server

7182454[/snapback]

 

Slike solskinnshistorier er alltid trivelig lesning, har så vilt lyst til å gjøre noe sånt en gang...:)

Lenke til kommentar

 

Var du med guildet Decimation på Talnivarr?

7175121[/snapback]

 

Jeg var, ikke zaptoz. Zaptos er, unnskyld uttrykket, verdens største ...... . Verre forumtroll med gebrukken engelsk har jeg aldri sett før. Han er serverens mest hatede person.

7175497[/snapback]

 

Hatet? http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...7602638&sid=1#0 se selv, fikk en egen velkommen tilbake post:D

 

og en jeg-savner-deg-post:D http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...804410&sid=1#15

Lenke til kommentar
Altså det tar en times grinding å skaffe tilbake de to nexusene han rappa, se humoren i det hele. :)

7177204[/snapback]

 

 

Vær så snill og fortell meg om den grinde plassen.

 

 

Men OT, var så JÆVLA lættis det Zaptoz bilde, \o/. Ikke fordi at ninja looting er fun, men at en med _crappy_ gear, ninja looter fra en guild som er careface :p

7183961[/snapback]

 

Nexus crystals har vært nede i 20 gull på Darksorrow i den siste tiden. To stykk = 40g. Plukk herbs i Winterspring i en times tid, så har du dekket det og vel så det :)

Lenke til kommentar
Nexus crystals har vært nede i 20 gull på Darksorrow i den siste tiden. To stykk = 40g. Plukk herbs i Winterspring i en times tid, så har du dekket det og vel så det :)

7195625[/snapback]

Det er greit at jeg stjeler en hundrelapp av deg, siden du kan plukke jordbær i en times tid for å få den tilbake? Si meg adressen din, er du snill, jeg kommer til å hente litt for å spe på studielånet.

Lenke til kommentar

Så ser du på utstyret til de på bildet. Hva er sjansen for at noen trenger to smålige drops fra kista til Majordomo på det nivået de er på? Selvfølgelig er det ikke greit å ninjaloote, men jeg tror de tok det greiere enn dere gjør nå, for å si det slik :)

 

Første blokka til høyre i Romolslia, for øvrig. Vinduet over oppgangen. Så får du bare kaste litt småstein på ruta hvis du vil ha noe :)

Lenke til kommentar
Så ser du på utstyret til de på bildet. Hva er sjansen for at noen trenger to smålige drops fra kista til Majordomo på det nivået de er på? Selvfølgelig er det ikke greit å ninjaloote, men jeg tror de tok det greiere enn dere gjør nå, for å si det slik :)

7195669[/snapback]

Så jeg kan stjele en hundrelapp fra røkke, men ikke fra en tilfeldig kamerat som også er student med dårlig råd? =/ Jeg forstår fremdeles ikke logikken din.

 

 

Første blokka til høyre i Romolslia, for øvrig. Vinduet over oppgangen. Så får du bare kaste litt småstein på ruta hvis du vil ha noe :)

7195669[/snapback]

Mulig jeg gjør det når jeg er i området. Eller så er det mulig at jeg ringer på i stedet, det er litt mer sivilisert enn å kaste småstein.
Lenke til kommentar

Jeg er glad Zaptoz endelig har forlatt Talnivarr.

 

Og, du som sier han burde prøve seg med solo/pvp spilling, det går heller ikke. Han er noob dårlig der ^^

 

Og, du har ninja'et ganske mye mere en de hanskene fra deci.

 

*ubrs run med zaptoz, drakki trinket dropper, zaptoz rolls need*

 

Say no more

 

Edit :

 

http://img53.imageshack.us/img53/2852/zaptozrv8.jpg

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...