TanglewoodD Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hello i luken! Var i sjappa istad og skulle kjøpe ; 2x Skolebrød 1x KIMs potetgull, salt 2x 1,5 Coca Cola flasker Vel, la meg komme til poenget, så gikk jeg bortover mot disken, og det kom en rar fyr inn i sjappa ( C00p Prix) med litt abstinenser, eller så frøs han , Vel og merke, jeg begynte og sikle litt på sjokoladene.. Men da jeg gikk mot kassa igjen, etter å ha sikla over sjokoladene så så jeg at han fyren som enten hadde abstinenser eller frøs drev og putte inn hele øl flasker fra butikken inn i pante maskin ! Det var jo særdeles kult .. Han kom mot meg , og jeg gikk mot sjokoladene igjen, for så sladre på den stakkars fylikken som enten frøs eller hadde abstinenser.. Da dro han , og jeg gikk bort til den litt små lekre rypa i kassa som hadde fått lærling plass der.. Vel, hun var grise fin, så sekla litt til.. Men iallefall, jeg sa bare "øøøøy, han fylliiken tok å panta fulle øl flasker ... " SMå lekre rypa bare " Kødder du ? " Så lyste øynene opp, og jeg smug titta dypt inn i de for å prøve og finne noe snuskete historie, men fant ikke noe. Så gikk jeg , men det var drit morro... Noe en må være der for å skjønne fylliker
Haraldson Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hmm, virker som om noen får i seg mer enn bare Coca Cola på lørdagskvelden..?
Tunky Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hmm, virker som om noen får i seg mer enn bare Coca Cola på lørdagskvelden..? 7170848[/snapback] Hvem gjør ikke det?
KristianF Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hmm, virker som om noen får i seg mer enn bare Coca Cola på lørdagskvelden..? 7170848[/snapback] Hvem gjør ikke det? 7171380[/snapback] Jeg.
Tunky Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Og jeg. Drikker ikke.. Er jo såvidt i tenårene, så.
TanglewoodD Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Tja, jeg har ikke noe bilde av dama i kassa, da vil jeg jo miste de poengene jeg har tjent opp ved og sladre på fylikken ved å leke en kåt nerd ! Ikke noe sånne slemme negative kommentarer til hverandre innepå denne glad siden ! Det er tross alt gledesutbrudd, ikke negative kommentar siden ! Hør på far deres, ikke drekk for mye , selvom dere er i tenårene !
SSSø Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Mye smartere å pante kasser, eller hvertfall 1,5 litersflasker. Ølflasker får du jo bare 1 krone for. Dumme fylliker.
Scortech Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg tok Fylliken ! Du skulle hatt overskriften som "jeg sladret/tystet på en fyllik...
TanglewoodD Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Scortech , So ? Du kan ikke liksom ikke dy deg ? Leve med at andre faktisk kan ha det morsomt..
Tandamram Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Nå er det ganske smålig å ha det morro på en tragisk skjebne (utelot "på andres bekostning", fordi det blir så omfattende).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå