Gå til innhold

Jeg er en lvl 15 Human rogue som er fattig. HJELP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ehm, Stable plass er noke som kun hunters bruke.

Har Ingenting med hest å gjer. Noke som du ikkje får før lvl 40.

7170174[/snapback]

Er kanskje ikke alle som veit det da :hrm: Du kan ikke alltid ha visst hva det var selv du.

Skrevet (endret)

Nei, det var derfor eg sa det då.

Eg hadde ikkje peiling på kva det var i starten, men eg hadde aldri penger til å teste heller:p Hadde liksom ikkje 10g på den lvlen.

Endret av TheOneAsk
Skrevet
Det ER kjipt ja :mad:

7170469[/snapback]

Trøst deg med at om en del lvl's så ler du av å ha sløst 5g på noe sånt, og om du blir flink til å samle penger så kanskje du gir bort 5g til tilfeldige på gata for å kjenne om følelsen er like kjip når du har over 1000g i banken.

Skrevet

Starta nylig på Grim Batol (alliance) selv, og fant det utrolig lett å tjene penger. Folk holder på med den n-te alten sin, og kjøper *alt* jeg legger ut på AH. Hvis du finner magiske ting (de der med grønn skrift), så legg dem ut på AH til lignende pris som de lignende tingene som allerede ligger der, så skal du se pengene suse inn. Hadde 80g ved level 25, og da hadde jeg altså tjent alt selv, fikk ingen startkapital fra noen.

Jeg har følgende professions: Alchemist/Herbalist.

Mining funker også særdeles bra.

Skrevet
Hater tiggere. Pleier å si "If u want money from me u gotta work for it, run 5 laps around IF and I'll give u a few gold", de sier som regel, "OK! you're cool".. Så setter de igang med å løpe mens jeg har allerede satt de på ignore

7168494[/snapback]

Hehe, jeg pleier å si:

Say the magical word and you'll get it.

Som regel svarer de:

Pls

Da sier jeg bare:

Sorry the magical word was (et eller anna) f.eks cheese.

Da blir de forbanna hehe;)

Skrevet
Hater tiggere. Pleier å si "If u want money from me u gotta work for it, run 5 laps around IF and I'll give u a few gold", de sier som regel, "OK! you're cool".. Så setter de igang med å løpe mens jeg har allerede satt de på ignore

7168494[/snapback]

Hehe, jeg pleier å si:

Say the magical word and you'll get it.

Som regel svarer de:

Pls

Da sier jeg bare:

Sorry the magical word was (et eller anna) f.eks cheese.

Da blir de forbanna hehe;)

7171448[/snapback]

Jeg gjør nesten det samme. Sier: What's the magic word?

90% svarer plz/plx/pls, 10% svarer please.

De som skriver det riktig får vaneligvis litt sølv ^^ gir ikke bort mer enn 50s max da. Vet hvordan det er å starte uten noe som helst av penger.

Skrevet

Det slår ikke han som brukte flere tusen gull på å kjøpe mounter for å selge dem på ah da det kom nye priser.

Soulbound AU

Skrevet
Det slår ikke han som brukte flere tusen gull på å kjøpe mounter for å selge dem på ah da det kom nye priser.

Soulbound  AU

7173242[/snapback]

Du mener for å selge videre med Sergeant / Honoured prisreduksjonen?

Haha ^^

Skrevet
Evt selge deg selv på hjørnene i Stormwind City. Funker hvis du er female.  :green:

7167348[/snapback]

Jepp ^^

Glemte jeg å nevne til deg, Lycantrophe, at Coilla betalte mounten min?

Female på RP server FTW!

Skrevet (endret)

Jeg er en tigger :p Begynnte å tigge i lvl.15 ca. fått tilsammen 40 gull ved hjelp av tigging, har 8 gull igjen, og nå invisterer jeg pengene(Har jævli godt gear til å være lvl.19) Kjøper lvl.40-50 tin gå selger de for dobbel pris jeg kjøpte de for, tester litt i begynnelsen nå, fordi jeg vil slutte å tigge :p

Kan anbefale deg å begynne på mining, selge copper ores 10stk. for 10 sølc per pop, osv. da piler pengene seg oppover.

BTW: Har gitt opp tigginga, men tips, det er utrolig mange "snille" folk som gir deg penger i Ironforge, be for 50 sølv, så er du kanskje heldig å får 3 eller 5 gull :)

PS; Kle deg fattig, i lvl.10 armor/klær for ekstra fattig effekt

Endret av Fanta Boy
Skrevet
Evt selge deg selv på hjørnene i Stormwind City. Funker hvis du er female.  :green:

7167348[/snapback]

Jepp ^^

Female på RP server FTW!

7198653[/snapback]

Jeg hater deg. :) Faktisk så seducer jeg et par nå til å... sponse epicmounten min.

Skrevet

7167348[/snapback]

Jepp ^^

Female på RP server FTW!

7198653[/snapback]

Jeg hater deg. :) Faktisk så seducer jeg et par nå til å... sponse epicmounten min.

7198759[/snapback]

Jeg hater deg også, storesøster :)

Skrevet

7167348[/snapback]

Jepp ^^

Female på RP server FTW!

7198653[/snapback]

7198759[/snapback]

Epic-mount :( Jeg var fornøyd når jeg fikk pengene til vanlig mount + litt til. En trinket til 180g og støvler til 60g var jo heller ikke dumt, og nå har jeg tilfeldigvis "mistet kontakten" med han som sponsa dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...