Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte netthandelen titt og "ofte". Men nå er det slutt. Etter at autobud ble innført er jo hele vitsen med lynauksjoner borte. Før kunne jeg sitte oppe kveld etter kveld/stå opp tidlig for å prøve å få utvalgte produkter til den prisen jeg selv ønsket, altså når det var minst aktivitet på netthandelen. Men dette ble det jo slutt på etter at autobud ble inført.

Nå legger folk inn sitt maksimale beløp, og når netthandelen ser når markedet blir "mettet" og hva folk er villig til å betale utifra hva som statistikker på autobud så reduserer de/tar bort de varene. tror de begraver sin egen død på dette, håper iallefall det.

 

Er jo umulig å skaffe seg produkter under den prisen produktet gjennomsnittlig går for. Fulgt med på et utvalgt produkt i 3 dager nå, og det har vært 3-4-5 auksjoner av det produktet daglig. sluttprisen har blitt den samme hver bidige gang med et slingringsmonn på 100kr. Samt at halve spenningen med netthandelen var jo budrundene, men nå har jo autobud ødelagt hele dritten.

 

Ble jævlig irritert når jeg fant ut dette. :no:

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar

Hei Joajoa

 

Prisene er variable hele tiden.

Ettersom det ikke passet for alle å være tilstedet når en auksjon ble avslutett inførte vi autobud. Det betyr at kunden kan legge inn f.eks et bud 13:00 på en vare som avsluttetes 21.00 uten å følge med. Ettersom mange av våre kunder ønsket dette innførte vi dette igjen etter å ha fjernet det for et par år siden.

 

Ikke lett å tilfredstille alle. Sånn har vi nå ihvertfall valgt det. Prismessig er det ikke noe forskjell, bare at det er fleksibilitet for kundene.

Beklager at du synes dette er kjedelig.

 

Men sånn funker altså siden, vi har desverre ikke noen planer om å fjerne det heller nå.

Ha en fin søndag.

 

Einar

Lenke til kommentar

Det dere kunne gjort for å "kryddre" litt var å puttet noen kule (ikke pjatt som sokker ol da...) gjenstander ut på kort varsel. F.eks på 30 min's budfrist/varsel så kom det et sett høytalere. Dere kunne sikkert tapt litt på dette, mene fin premiering til dem som sitter og følger med.

 

Et dusin slike pr.dag hadde gjort at dem med autobud ikke altid kunne plannlegge alt...

 

Edit: f. eks kunne dere på forhånd annonsert at dere skulle ut med et dyrt/bra anlegg i løpet av de neste 24 timene eller uken.. Men at ingen viste når det ble lagt ut, og budfrist på mindere 1 time. Er vel det man kan kalle en lynauskjon med ukjent tid.. ;)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Bror min var selv heldig og fikk et sourround sett til 550,- Kostet vist 1700 i rimligeste web sjappe..

7658453[/snapback]

jeg fikk kjøpt meg ett souroundsett til 1800kr som hadde en pris på 5600kr som var det biligste stedet på nett + at jeg fikk med 4 høyttaler stativ de andre butikkene ikke leverte med :D

Må si jeg var fornøyd med kjøpe, har bytta ut fronthøytalerne er det eneste for å få litt bedre lyd.

Må si subben funker bra. Må ha den på -10 i lyd for å ikke få klage fra hu jeg leier til :p Så den er så godt som avskrud.. det er litt dumt for det er fin lyd i den. Heldigvis er de litt borte sånn at jeg får brukt den litt :D

Lenke til kommentar
Vi gjør noe av dette allderede i dag.

Fredager pleier vi å gjøre det.

 

Da selger vi f.eks 60 mp3 spillere på 1 min hver , eller dusjkabinetter med auksjonstid på kun 5 min.

 

Dette har vi gjort mange ganger, og da må man være online for å ha mulighet til å kjøpe noe.

 

Einar

7665211[/snapback]

 

 

Hei!

 

Jeg lurte på om dere hadde noen planer om å lage TV reklame? Hadde vært artig det...

 

Dere kunne ikke lagt ut noen bilder om hvordan det går med byggingen av nybygget?

 

Før var det ofte bilder fra lageret og greier, synes det var en artig sak.

Lenke til kommentar
Brukte netthandelen titt og "ofte". Men nå er det slutt. Etter at autobud ble innført er jo hele vitsen med lynauksjoner borte. Før kunne jeg sitte oppe kveld etter kveld/stå opp tidlig for å prøve å få utvalgte produkter til den prisen jeg selv ønsket, altså når det var minst aktivitet på netthandelen. Men dette ble det jo slutt på etter at autobud ble inført.

Nå legger folk inn sitt maksimale beløp, og når netthandelen ser når markedet blir "mettet" og hva folk er villig til å betale utifra hva som statistikker på autobud så reduserer de/tar bort de varene. tror de begraver sin egen død på dette, håper iallefall det.

 

Er jo umulig å skaffe seg produkter under den prisen produktet gjennomsnittlig går for. Fulgt med på et utvalgt produkt i 3 dager nå, og det har vært 3-4-5 auksjoner av det produktet daglig. sluttprisen har blitt den samme hver bidige gang med et slingringsmonn på 100kr. Samt at halve spenningen med netthandelen var jo budrundene, men nå har jo autobud ødelagt hele dritten.

 

Ble jævlig irritert når jeg fant ut dette. :no:

7657248[/snapback]

 

 

Helt enig med deg JoaJoa..Netthandelen er ikke lenger på mine favoritter etter at autobud ble innført...Tidligere var det en mulighet og få en vare litt billigere men nå er det blitt ødelagt av autobudene og dermed er ikke Netthandelen interessant lenger for min del...

Lenke til kommentar

Det var leit å høre. Men vi har uansett valgt å lytte til det brukerene ønsker, og dermed ble det autobud.

 

Uansett så har vi ikke merket noe på at prisene er blitt noe høyere som du sier. De er på ca samme nivå. Kundene våre er forsatt like smarte. Dvs de sjekker andre nettsteder og butikker etter samme vare , og legger seg endel lavere.

 

Einar

Lenke til kommentar
Det var leit å høre. Men vi har uansett valgt å lytte til det brukerene ønsker, og dermed ble det autobud.

 

Uansett så har vi ikke merket noe på at prisene er blitt noe høyere som du sier. De er på ca samme nivå. Kundene våre er forsatt like smarte. Dvs de sjekker andre nettsteder og butikker etter samme vare , og legger seg endel lavere.

 

Einar

7693963[/snapback]

 

Hei

 

Så du hadde vært i kontakt med sharif. Er det du som lager ny nettside til han nå?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en billiardbord hos netthandelen ei gang. (mener det var der)

Det er fortsatt i daglig bruk. Har måtte stramme beinene bare,

noe som ikke er så rart når vorspiellene foregård rundt bordet..

Men det er like fint og bra ennå.. Husker ikke hvor mye jeg gav,

men det var latterlig billig..

 

Men, som med auksjoner flest, så får man det man betaler for. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...