Erijk Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei alle sammen =) Har kjøpt wow for litt siden, og fulgte med 10 dagers account.. men når jeg lager ny account & putter inn koden på kortet går alt bra, men så plutselig kommer jeg til betaling.. er jo en prøvekonto på 10 dager.. også kommer jeg ikke forbi der, og dermed får jeg ikke noen passord & user.. Noen som vet? (= takk for alle svar.
Landeplagen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Du mener på nettsiden? Tror det bare ser ut som du må betale...
Erijk Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Du mener på nettsiden? Tror det bare ser ut som du må betale... 7164823[/snapback] Er jo prøvekonto på 10 dager, skal vel ikke betale da? :\
Rampage Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Du må fortsatt hoste opp VISA, selv om du ikke skal betale. Står vel med store røde bokstaver. "YOU WILL NOT BE CHARGED"?
Erijk Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Du må fortsatt hoste opp VISA, selv om du ikke skal betale. Står vel med store røde bokstaver. "YOU WILL NOT BE CHARGED"? 7164866[/snapback] Står også at det går ann og bruke visa electron, men det går vel antagelig ikke. Siden visa Electron ikke har koden som vanlig visa har ? ;P
Rampage Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Du må fortsatt hoste opp VISA, selv om du ikke skal betale. Står vel med store røde bokstaver. "YOU WILL NOT BE CHARGED"? 7164866[/snapback] Står også at det går ann og bruke visa electron, men det går vel antagelig ikke. Siden visa Electron ikke har koden som vanlig visa har ? ;P 7164914[/snapback] Det er vel hovedsaklig fordi man kan betale i pund på nett med Visa Electron eller noe slikt. Og det fungerer bare i England. Slik var det ihvertfall da jeg prøvde mitt gamle Visa Electron på et annet onlinespill.
Jarmo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
øl_i_tastaturet Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Norske Visa Electron-kunder får ikke brukt sitt kort til netthandel.
Anbefalte innlegg