Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

2 års forhold ... < 2 dagers betkjentskap?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg har skjønt det riktig; Du hadde dame og møtte ei annen med type. DU har slått opp og vil ha henne og hun vet ikke hva hun vil enda?

 

Jeg er på grunnen alltid negativ til å komme inn som en ødeleggende i et eksisterende forhold. Hvis dama mi hadde droppa meg for en hun hadde kjent i 2 dager (vi har vært sammen i 10 mnd), hadde jeg klikka fullstendig..

Opptatt er opptatt. Hold deg i ro til hun er ledig på egen hånd.

 

Hvis jeg ikke skjønte situasjonen riktig kan du overse det jeg skrev og ha en videre fin dag :)

Lenke til kommentar
Jeg har nå ikke spist på 2 dager, altså helt siden jeg har fortalt henne hva jeg føler for henne. Dette tar skikkelig knekken på meg, fordi jeg ikke har den sikkerheten, jeg vet ikke hvordan dette forholdet vil utvikle seg.

7159783[/snapback]

Ikke så lurt å knekke sammen fullstendig, tving deg selv til å spise. Det viser hvertfall ikke styrke ovenfor denne jenta at du går som et vrak som aldri spiser/sover eller noe.

 

Jeg vil tro at tålmodighet er noe du trenger her, for det tar litt tid å komme over en eks. Ellers må du ikke ha for høye forhåpninger, dette kan tippe begge veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...