Gå til innhold

The first 10 minutes: Rainbow Six Vegas preview

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link

7151867[/snapback]

Ser jævlig bra ut. Mye bedre enn demoen. Og må innrømme jeg misforstå kontrollene litt på demoen :p

MÅ kjøpes.

Skrevet

Link

7151867[/snapback]

Ser jævlig bra ut. Mye bedre enn demoen. Og må innrømme jeg misforstå kontrollene litt på demoen :p

MÅ kjøpes.

7151951[/snapback]

MÅ kjøpes er riktig :)

Skrevet

Hmm, sett noen nyere screenshots (f.eks i gamespot preview)og videoer.. lurer på hvor gammel den demoen vi har fått er? Synes grafikken på bildene og også i denne videoen er mye bedre i forhold til anti aliasing. Ser skikkelig lekkert ut.

Men uansett- demoen gjorde dette spillet til et klart kjøp. Likte det veldig godt.

Dr Peedee

Skrevet

Det er tydelig at denne videoen viser footage fra noen som ikke spiller på "realistic" vanskelighetsgrad altså :!:

Han løper omkring mens kulene fyker rundt ørene på han :tease: husker fra demoen at å gjøre dette betyr instant death innen noen få meter uten skikkelig cover. Sender også kompisene rett inn i the line of fire LOL!

Kan ikke vente til dette detter ned i postkassa mi.

Skrevet

Satte på nedlasting over natta, og satset på å se den i dag tidlig. Glemte meg selvfølgelig ut og valgte HD-versjonen, som PC'en min ikke klarer å kjøre uten å hakke noe for j*vlig :roll:

Får se den seinere.

Skrevet (endret)

Jeg har bare spilt det første spillet i r6 serien, ser ut som dette her har blitt litt mere "arcade"-aktig med langt større fokus på action? Kan godt hende det har vært slik i flere spill altså, har som sagt bare spilt det første.

Endret av wipy
Skrevet
Lurer egentlig litt på hvilken knapp man snur seg opp ned da man rapelere nedover en bygning.

7166902[/snapback]

Klikk inn venstre joystick! :thumbup:

Btw. Kan ikke vente til dette spillet ramler ned i postkassa mi! Blir bare mer og mer positiv til dette spillet jeg! :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...