Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva de sender på norsk tv, men de tre offisielle trailerne som ligger ute på nettet er gåsehudfremkallende. Sånn, nok Inception-hyping, jeg vil nødig komme skuffet ut av kinosalen til helga, men det er gøy å virkelig glede seg til en film igjen. Det har jeg ikke gjort siden Moon.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Heyhey alle sammen. Noen gode tips til en film som jeg kan se sammen med en jente :)? sånn koslig film

Pumping Iron kanskje.....humrer

Skrevet

Akuratt sett The Ghost Writer. Fin film på denne lørdagskveld.

En solid thriller av den gamle skolen som passer fint å snurre i spilleren nå som Sommer-Norge har slått til på Østlandet med grå og regntruende skyer.

Skrevet (endret)

Mange her som skal på Inception i morgen ? Må innrømme at all hypen og den gode kritikken har gjort at jeg gleder meg rimelig heftig :new_woot:

Endret av Thomas_H
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ser den neste uke,orker ikke å stresse.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Jeg bare tulla , han har jo Arnold som avatar derfor jeg sa Pumping Iron.....he he

37 aar siden Dragen tok kvelden.....RIP Bruce Lee

Skrevet (endret)

Heyhey alle sammen. Noen gode tips til en film som jeg kan se sammen med en jente :)? sånn koslig film

Pumping Iron kanskje.....humrer

Irreversible og ichi the killer kansje...

høh høh høh :evil:

Endret av olehh
Skrevet

Mange her som skal på Inception i morgen ? Må innrømme at all hypen og den gode kritikken har gjort at jeg gleder meg rimelig heftig :new_woot:

mhm, skal i morra jeg også. Men kjenner nervene kommer. Hva om jeg ikke liker den?

Skrevet

Er det ekstremt teit å gå på kino alene? Har innmari lyst til å se Inception imorgen, men de få som ikke er på ferie jobber osv. Så får ikke med meg noen.

Vurderer å bare stikke selv...

Skrevet

Inception skal jeg gå på kino for å se tror jeg :)

Så en film i går som heter Repomen med Jude Law og Forreste Whitaker. Synes hele historien var skikkelig fasinerende, men så liker jeg også sci-fi. Selve filmen kunen gjort litt mer ut av seg..selv med bra action så var den litt tamm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...